< listopad, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (3)
Siječanj 2014 (1)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (1)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (3)
Siječanj 2013 (3)
Prosinac 2012 (2)
Studeni 2012 (3)
Listopad 2012 (3)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (2)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Marija.





Website counter



.jinx is coming.
30.10.2013., srijeda
Borna je rekao

1.
Borna je prijatelj
s puno kapaciteta,
voli popit,
možda ne koliko i ja,
ali sviđa mu se gorka žgaravica.
Kreće na svoja putovanja
bez žene
bez gomile ljudi,
samo samnom,
jednom tako besmislenom.
Borna me naučio
da muškarci šute
kada žele vrištati molbe,
Zato se kuham u tišini
jer Borna je u pravu
iako je sam.
Borna se smije
(što češće može)
smješnom profilu ljudi
pa ga i ja vidim,
iako to nebi mogla sama
i smijemo se dok god smo ovdje
i tu,
Borna baca boje na platno
kao da je rekao nešto,
što ja želim reći,
pa ne nalazim riječi
dok on tako samouvjereno slika
ono pod našim nogama.
Nije to ispod nas, Marija,
varaš se,
to smo ti i ja,
jedini ljudi koji vole,
tako.



2.
Razrađena tehnika
ljudi koji govore stalno,
onih koji šute još više
i tu sam ja, negdje u sredini,
dok ih promatram.
Borna je popio pa luduje,
ali za oprostit mu je
on zna gdje ide.
Ostali ostaju kao
smrt
u kukuljicama plastičnih čaša
i smiju se dobroj anegdoti
koju je ispričala
društvena luda.
Borna pleše sa strane,
stalno ga gledam, on je moja odgovornost,
ali poznaje život tako dobro.
Pa mi govori da ne zna zašto
i da ne zna gdje je
pa se pitam gdje je trenutak
koji promiće,
svima,
pa i njemu
dok plešemo pijani na ružnoj zagrebačkoj cesti
u pola pet ujutro.




3.

Razumijem o čemu se razgovara,
dobra je to priča,
o ljubavi života
i njih nekoliko
koji to postaju
na jedan dan,
kako je to smješno.
Smješno je Borna,
urnebesno dapaće,
ali gdje je kraj
kada ne stajemo
na završetku
svih besmislenih pjesmica,




4.
Borna je ostao šokiran,
to je rijetko stanje,
kada je vidio dječaka rumenih obraza.
"U njemu je život, i on ga ima",
objašnjava mi pokretima ruku.
Ja već znam dječaka rumenih obraza,
njih sam baš ja zarumenila.
I gledam kako crvenilo blijedi
kada svaki dan provodi bez mene.
Kaže meni Borna:
"Veliki su ljudski podhvati
koji su tako bijedni
dok traže osobu
kojoj će zarumeniti obraze."




5.

Pričam mu kako sam provela dan
S dječakom rumenih obraza
Kako mi nije dao da ga ljubim
Nego me u prolazu cmoknuo
S tisuću knjiga na ramenima.
Borna me pažljivo sluša kako jadikujem
o gubitku ljepote prisnosti
zbog koje postajem ovisna
neuroticna
i luda.
Uzima telefon u ruke
pa zove dječaka rumenih obraza
da mu kaže da se raspameti,
I češće me ljubi.
Ja ga zaustavljam
jer se bojim,
on primjećuje pa mi govori
da se bojim života
koji vodi nigdje
koji odlučujem voditi.




6.
Slikala sam ga s digitalnim fotoaparatom
dok je pušio slim smotanu cigaretu,
( Zlatni dukat )
i buljio u ženu za drugim stoloml.
Govori mi kako je nesretan
i usamljen,
jer nema žene koja ga gli ujutro
i radi mu tople sendviče
s putrom i purećom šunkom.
Stavljam mu ruku na rame,
utješno, prijateljski,
razmišljam kako bi i meni dobro došlo
da me netko uslika
dok gledam u prolaznu ljudsku agoniju
i radim slona od buhe
za trenutak sklapanja s vremenom,






7.
Izmišljamo pijane riječi
uz kiseli miris jeftinog črnjaka
mješanog s još jeftinijom kolom.
Lud je
kada ga udara na agresivu.
Ali mi od bespotrebne dosade
ne vidimo vlastite glave.
Ljubi me u obraz
"ti si mi naljbolji prijatelj";
udara me po ramenu,
"iako si prokleto nerazumna."
Odvračam pogledom,
"šuti dok još imaš šanse"
ali usta mi urliču od smijeha
koji se čuje do Zaprešića.
Trgam etiketu s vina
i ljepim si ju na čelo.
Pogledaj Borna,
sada sam se napokon pretvorila
u bocu
koju toliko silno volim.





8.
Još njih nekoliko
i svi koji su nas gledali
Borna
opstaju kao statue u ateljeu.
Boje će se proliti,
ti ćeš ih razrijediti,
ja ću ih zgusnuti,
čime?
Riječima!
Jer se ponekad tako dobro služim njima,
kada imam muda,
ti kažeš.
Kada se zaboravljam,
ja kažem,
inače sam pristojna,
takva se nikome ne sviđam.
Čak ni starcima.
Zar je pristojnost stvarno
izmišljotina
starih
koja nas drži dalje
od besmislenosti kojoj težimo?
Ah, ah,
zar nismo i mi jedni od njih,
bar duhom,
bar pjevom,
bar uzdahom
(alkoholičarske duše uvije uzdišu
jako im je teško)
bar godinama.
Borna, pokvarili smo se,
dok se grlimo kao
Meštrovićeva gola tijela nad
Zdencom života,
vapimo za kapljicom,
vapimo za znakom.
Tako smo pokvareni,
kao zahrđale ure.





9.
Lijepa si, lijepa si,
jako sam lijepa,
Borna mi govori
kao da će promjeniti činjenicu
da me muškarci gledaju
kao komad
kao dio
nikad kao cjelinu.
Jedan me vidio,
jedna je vidjela njega.
Sad smo oboje zbunjeni
pa večer prolazi
u notu zaboravljenih,
nepreboljenih ljubavi.
Najčešće je tako,
jer se volimo sjećati
strasti
i svih popratnih aktivnosti.
Zasebno smo toliko jaki
kao Konan,
Herkules,
ili neka druga zaboravljena animirana zvijezda,
da ćemo ukinuti misli
kao redni dio dana.
I sad se borimo šakama,
on me iskušava,
jesam li zaista žena?
"Jučer si imala bolju ženu
od mene,
pokaži zube,
frajeru."
A ja se prisjećam,
zaista,
njezine su usne bile tople,
bila je mlada,
i ne zna koga je ljubila.
Hajde Borna,
idemo se šamarati,
život je ionako udarac.
- 02:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Website counter