Jež školarac

utorak, 28.05.2013.

Posjet

Posjet Jadrake -Čunčić- Bandov

U našu školu došla je književnica Jadranka -Čunčić- Bandov. Izvela nam je svoje igrokaze. Pozvala je neke učenike da glume . Onda smo išli u knjižnicu i Rebeka je vodila intervju s gospođom Jadrankom Čunčić - Bandov. Pogledajte intervju s književnicom.

Hana i Lora


- 11:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.05.2013.

Moja ptica duše

Moja ptica duše živi duboko u mom tijelu. Ja ju čujem svakog dana. Ona se sastoji od ladica.Ona najčešće otvara ladice sreće i ljubavi. Moja ptica duše je sretna i dobra

Nika Tilinger

- 11:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Moja ptica duše

Moja ptica duše živi negdje daleko u meni. Kad sam zločest ona otvori zločestu ladicu.Ona ima dvije noge.Jednom nogom otvara ladicu. Moja ptica je od ladica.

Nino Gajić

- 11:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Moja ptica duše

Moja ptica duše je u srcu.Ona se sastoji od ladica. Ja nikad nisam čula pticu duše. Kad me mama zagrli ta ptica duše raste. Kad me mama voli ptica duše skakuće na jednoj nozi. Moja ptica duše je dobra i mirna. Kad mama na mene viče ptica duše se sklupča. Takva je moja ptica duše.

Lina Kordaso

- 10:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 24.05.2013.

Radio Ježići

- 13:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.05.2013.

Moj strah

Ja se bojim mraka i pasa. Osjećam se uplašeno. Bojim se pasa zato što neki mogu ugristi. A mraka se bojim zato što uvijek nešto čujem.

Lina Kordaso

- 17:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Moj strah

Ja se bojim mraka, horora i strašnih filmova. Prije se nisam bojala mraka.Kad sam kod prijateljice Nike snimamo horor. Ja se malo bojim. Kad je na televiziji strašni film gledam samo kad nije strašno. Navečer kad idem spavati mislim da je u sobi duh i sve je mračno i onda se bojim. Tada upalim svjetla.

Helena Jelčić

- 16:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 21.05.2013.

Izlet

16.5.2013 četvrtak
Išli smo na izlet u Pleternicu. Posjetili smo etno imanje Bello. Vozili smo se vlakom. Na imanju smo se vozili u kolima. Gledali smo životinje. Vidjeli smo tele,svinje,konje i psa. Igrali smo se i sjedili na deki. Željezničari su štrajkali pa smo morali čekati. Išli smo na sladoled i u park. Kad je vlak došao išli smo kući. Bilo nam je lijepo.

NIKA TILINGER MARTINA BRUS


- 12:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 10.05.2013.

majčin dan

Čestitamo majčin dan svim mamama!

- 16:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Moja majka

Moja majka je draga. Moja majka je lijepa ko sunce . Draga je i volim je. I ona mene voli . Kad ja nešto ne znam mama mi pomogne.

Marija Horvat


Moja me mama tješi kad plačem. Da mi pokaže kako me voli ona mi kaže da me voli. Kada pišem zadaću ona mi pomogne ako nešto ne znam. Moja je majka najbolja na svijetu.

Lina Kordaso

- 15:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Radio Ježići

- 13:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 08.05.2013.

Draga Tina!
Želim da brzo ozdraviš. Želim da se brzo vratiš u školu. Učimo nova slova.
Pozdrav, Rebeka


Draga Tina,
želim da brzo ozdraviš. Brzo se vrati u školu. U školi smo pisali kazneni diktat. Nismo dobili jedan.

Pozdrav,Helena



Draga Tina!

Ja želim da se brzo oporaviš od vađenja krajnika. Želim da se brzo vratiš u školu. Jučer smo pisali kazneni diktat. Ali nismo dobili jedinice.

Pozdrav , Lina




Draga Tina!

Zbog krajnika te nema u školi. Fališ nam jako. Želim ti brzi oporavak.

Nika Galić




 photo P1070328_zps7f97a6e9.jpg

- 15:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 07.05.2013.

Imali smo likovni. Na likovnom mi je bilo dobro. Crtali smo tušem. Crtali
smo tambure . Bilo mi je zabavno. Naučio sam da su različite.
Meni se svidjela velika tambura. Ona se zove bas.
Pogledajte likovne radove.

Filip Kalnak 1.b razred

- 12:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 03.05.2013.

Radio Ježići

Danas smo radili radio emisiju Kraj tjedna. poslusajte nasu radio emisiju.

LIna,Helena i Nika

- 11:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.