Jazzzlo

utorak, 04.10.2011.

Javni nastupi - izvođenje sebe u javnosti

Bili danas opet neki predstavnici sedme sile kod nas. Učestalo to nešto zadnjih dana. Stres (moj) se nije smanjio unatoč ponavljanju. Što me odvelo u smjeru ozbiljnije analize javnih nastupa kao takvih.
Na nekoj je razini većina života kojega provodim izvan svoja 4 zida svojevrstan javni nastup. Od hodanja ulicom do stajanja u redu u banci. Da ne spominjem ispijanje kave u popularnoj kavani ili odlazak u bilo koji oblik "noćnog života". Nastupamo. Izvodimo sebe u nekoj ulozi koju smatramo prihvatljivom za određenu scenografiju, statiste i glumačku postavu. Neke od tih izvedbi nam idu bolje, u nekima malo šepamo, a za neke smo unaprijed predodređeni za Malinu godine. I tako treba biti. Tako je od kako je svijeta i čovjeka. Pomalo se "prodajemo" javnosti dok se zorom krmeljavi pretvaramo u bolje i ugodnije verzije sebe koje ćemo izvesti iz stana. Ja se na ulicu izvodim u jednom, nazovimo ga, strogo-opuštenom izdanju. Sa slušalicama u ušima. Strogog pogleda, ali opuštenih ramena. U uredu prema potrebi izvodim kombinaciju Ružice Sokić i Steve Jobsa, drama-queen ili japanskog tehnokratu. Ne činim to da bih nekoga obmanula ili povrijedila. To sam i dalje ja, neka verzija mene koja može opstati samo u tom okruženju i izvan njega ne funkcionira. Nazovimo to maskama, nazovimo to identitetima, izvedbama, stavimo etiketu kakvu hoćemo, ništa se neće promijeniti. Nismo uvijek i za svakoga ista osoba. I to tako mora biti. Naše su izvedbe djelomično posljedica interakcije s drugim ljudima. Djelomično su posljedica svega što smo kroz život naučili. Kad moram, ja sam fina toliko da mi se i samoj povraća od uspjele izvedbe. Kad želim, prepuna sam razumijevanja za neuroze i psihoze svih dragih mi ljudi. Pa dobro, kad ne izvodim? Vjerojatno samo dok spavam. Iako ni u to nisam sasvim sigurna jer preintenzivno sanjam. Koliko je od svega toga lažno? Baš ništa jer u tom sam trenutku to prava ja za taj trenutak. Koliko u svakoj toj izvedbi ima mene? 100%. Svaki put. Moja "publika" to zaslužuje.
Ali i dalje sam u stresu kad samo i pomislim na kamere... Riješit ću to. Moram. Otkrila sam da ova figura dobro izgleda pred kamerama. Šteta je ne iskoristiti to.

04.10.2011. u 18:07 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Svibanj 2013 (2)
Studeni 2012 (1)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (7)
Prosinac 2011 (12)
Studeni 2011 (10)
Listopad 2011 (7)
Rujan 2011 (15)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (6)
Svibanj 2011 (11)
Travanj 2011 (23)
Ožujak 2011 (25)
Veljača 2011 (28)
Siječanj 2011 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisanjem do mentalnog zdravlja

Linkovi

Hypem.com
The Hype Machine

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba za držanje na okupu

Trenutna glazbena stvarnost

Stalna postava:

Waits - izbornik
Cash - dušebrižnik
Cave - kreator igre