Nera Pavičić: Moja iluzija

ponedjeljak, 30.03.2015.

Harlekinove oči

Dug je ovaj pusti hodnik. Moji koraci su spori, a zvuk im obija zidove i tutnji mi u ušima, kao legija olovnih vojnika. Provjerio sam svoju šminku prije polaska, smislio sam prikladnu izliku i sada hodam prema sudbini.
Hoće li me odbiti? Svakim zastrašujućim tonom koračnice što svira u mojim mislima, svakim krotkim korakom bližim se njenim vratima u ovom osunčanom zatvoru.
Kuc, kuc. Glasni udarci po vratima odzvanjali su tišinom ćelije.
- Da?
Zveket ključeva i pokorna brava pušta me unutra. Tko je čuvar ključeva? Misao je prostrujala, u trenu se rasprsnula.
- Dobar dan. Nosim vam cvijeće?

Upitnim izrazom ogledavam se u njenim očima, pomalo odsutan pogled polako se trgao od romantičnih pustolovina davnog junaka u knjizi što je sad ležala na njenim nježnim koljenima. Vitke ruke mirno su ležale u krilu, njeno lice nečitko. Plahi izraz na licu i zastor što joj je lebdio očima skrivali su je od mene.
čuvaru, da li je napokon došao čas za slobodu?
Nisam čuo riječi što su plovile njenim mekim usnama, već sam pustio da me utopi svojim očima. U tom trenutku sve je zaboravljeno, dah više nije bio važan jer je zrak nestao, tijelo nije bilo važno jer smo postali jedno maglovito biće. Samo na tren svaku misao je ispio vakuum požude, a ritam bubnjeva što ih svira svako zrnce u mojim žilama zaglušio me.
Mekoća njenog pogleda prekinula je trenutak. Znam da njena pribranost nikada neće dostajati mojoj strasti. Nikada neće biti moja.

- Ne - šaputao je bijes u meni - neću te pustiti na slobodu, ostat ćeš zatočena, još ovaj puta.
Bez riječi sam se okrenuo, nacrtana suza na mom obrazu polako je kliznula.

- To je trebala biti kulisa, k vragu - šaputao je bijes - kulisa za osmjeh, blistavi biser sreće.

Plovila je suza niz obraz, vrat i niže, progarajuć poput kiseline nezaustavljivo put srca.

Prenuo sam se, vrijeme je za predstavu, odjednom je hodnikom tutnjalo tisuće koraka, glasovi tisuće lica, a sunce je povuklo svoje haljine i skrilo svoju žestinu za oblake.

30.03.2015. u 15:07 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2024 (2)
Ožujak 2023 (2)
Ožujak 2020 (3)
Veljača 2019 (1)
Kolovoz 2018 (1)
Srpanj 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (2)
Ožujak 2015 (15)
Studeni 2014 (20)
Ožujak 2014 (7)
Studeni 2013 (6)
Kolovoz 2013 (7)
Lipanj 2013 (12)
Svibanj 2013 (15)
Travanj 2013 (19)
Ožujak 2013 (18)
Veljača 2013 (31)
Siječanj 2013 (178)
Prosinac 2012 (71)
Rujan 2012 (6)
Kolovoz 2012 (6)
Srpanj 2012 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Iluzija

Moja iluzija je zbirka kojekavih zapisa sa salvete.


Originalni blog kreiran je 2005. godine: http://istina-ili-ne.bloger.hr/. Obzirom na stagnaciju korištenog blogerskog alata odlučila sam se na promjenu. Vrijeme će pokazati da li sam dobro odlučila. 

U početku je blog bio ispušni ventil, a s vremenom je prerastao u oblik literalnog izražaja. Nespretno rečeno ali eto ukratko o mojoj motivaciji. Inspiraciju crpim iz ljudi, događaja, mjesta i stvari iz moje prošlosti, budućnosti i sadašnjosti. Ideje crpim iz klišeja, podnevnih kava, a na stil su utjecali blogeri koje čitam već izvjesno vrijeme.  

Obzirom da je prilično iritantno prenositi cijeli blog (been there, did that), odlučila sam prenijeti samo poeziju, za početak samo dio, a ostalo tko zna.

Linkovi

Iluzija

Brojač posjeta