Kako se Delfina odlučila ispraviti i druge priče

petak, 30.05.2008.

Dijagnoza






Od čeg su bolesne moje pjesme
te nemaju daha
ne sustižu do kraja?

Od ove čežnje za tobom
što mi ne da drugo biti
do svijeća titrava u spomen

















Pluskvamperfekt, skoro smo mu kraju došli.

- 00:05 - Komentari (10) - Print - #

utorak, 27.05.2008.

Zatečeno




Zašto uvijek
kad se potroši
požuda
jutrom poželim
okrenuti tvoj broj

zaboravljajući koliko je
pradavno bilo?


















- 01:11 - Komentari (16) - Print - #

utorak, 20.05.2008.

Zov




U uhu jutros niotkuda
glas modro-siv prigušen smijeh
i koži zima gdje te nema

Da li si mislio na me
liježući poslije pijanstva
jesam li čula čežnju
poslanu nehotice

ili se samo moja podsvijest igra
ne dajući da zaboravim?








Pluskvamperfekt, dio n-ti.

- 23:02 - Komentari (12) - Print - #

nedjelja, 18.05.2008.

Susretu u susret



Jesen sipi tvoj povratak
Više mi nema mira na ulicama
Od kolikih ću ti zatreptati dvojnika?

I kad jednom iza ugla
u tvoje oči padnem, što tad?
Hoću li moći išta reći? za tobom segnut?
Ili ću samo šutke biti Nemirno Modro
ko u tvom oku? čeznut se prelit?

Hoću li moći koraknut dalje
od toga križišta sila nebnih?
Kako ću moći ikada otić
od tebe, more,
što žeđi si uzrok
i žeđ dok me tažiš

i prežedno za tobom ostaje žalo?






Dobro došli u još jednu šetnju po pluskvamperfektu...

- 00:48 - Komentari (18) - Print - #

četvrtak, 15.05.2008.

Ponavljanje sna



Jučer poželjeh kao u snu pobjeć
ne znajuć hoću li moći za te i za se dalje
- ponesi barem zavežljaj, a ja ću ponijet planinu
ali pomogni, ljubavi, nositi ovu ljepotu

Iz zrcala ptica te gleda, ali je ne prepoznaješ
pa se čudiš kako te volim krilatog
Kažeš: zašto bi tratila vrijeme sa mnom?
a ptici krvare krila na rešetkama

Ne znam dokad ću moći
ni previsoko do sunca
ni preblisko valima
s tobom na plećima
prepadnutim visinom

Dok god me krila budu držala
dok god u letu bude radosti

Samo ubrzaj korak, dorasti
Ja bih uza te do iza obzora




Da li će ikoga iznenaditi da dorastao nije? O mladosti, mladosti, što si ti sve u stanju zamisliti da je moguće...

- 22:08 - Komentari (17) - Print - #

utorak, 13.05.2008.

Oglas

O milosti za ono što sam bio u snu
Branko Miljković


I.

Tražim čovjeka iz sinoćnjeg sna
koji je dijelio sa mnom zaklon i pokrivač
tražim odljev njegova lica
jer je ostalo nevidljivo

II.

Prije nego je došao bijah hrabra
bili smo mnogi i ludovali kroz noć
odjeveni šareno u cvijeće i perje
govorili smo poeziju i zagonetke
i bili slobodni i bili pjani i bili živi

Zoru smo dočekali budni
oči nam nisu bile umorne
ali je moje srce bilo
pa zakoračih u drugi san

III

U modro sam jutro krenula s čergarima
na putu nas sustignu noć i prijetnja kišom

Legoh u zaklon od tri crna kišobrana
kada je stigao: uljudan, bojažljiv naizgled
i zamolio za utočište

Tražim njegove ruke što su me spasile od ozeblina
i glas koji je tih titrao u kostima

Gdje su na svijetu puti kojima smo hodili
i postelja gdje smo se vjenčali
noćas u snu?

Ako ga itko poznaje, recite mi
jer je jutro za mnom zatvorilo vrata
i ne znam na koju stranu poći tražeći ga






O prekjučerašnja ja, da te sretnem, nalupala bih te.

- 00:56 - Komentari (12) - Print - #

subota, 10.05.2008.

Voda blagorodna




Tvoj glas je zagrlio dan
baš kao lijepa jutarnja kiša
i sada mlak i natopljen tobom
mazno se kikoće, koprca

Ko navještenje i kao čudo
glas se tvoj u meni sliježe
i slutim da bih zanijeti mogla
ljepogledo dijete samo od jeke

A mnijeh da si izgubljen za me

I ništa više kazati neću
disati želim ovu sreću potpunost spokoj
zlatne i rujne








- 23:58 - Komentari (12) - Print - #

petak, 02.05.2008.

Taložeći



Blagovjesna tvoja
nježnost milo me
cijelu noć zibala

a srce mi je grlica
strepilo od jutra

kad me mudra zora
davnom znanju sjetila:

strah samo je ime
na koje koprena oka se odziva











Ima ljudi koji hodaju po žeravici. Neki po pravoj, neki po metaforičkoj. Pa, sretno im bilo. Ja ode na road trip, jedno sedam dana, možda se vratim prosvijetljena.

- 15:54 - Komentari (17) - Print - #

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu ona?

  • o uspravljanju, ispravljanju i uopće



Zaštita ili copyright

  • Zaštićeno koliko može bit, ko livada pleterom. Dok netko ne poželi preskočit. Ali copyright je tu. U potpunosti. Da ne bi bilo nismo znali.
    Dakle: © 2007-2021 delfina.