Kako se Delfina odlučila ispraviti i druge priče

utorak, 13.05.2008.

Oglas

O milosti za ono što sam bio u snu
Branko Miljković


I.

Tražim čovjeka iz sinoćnjeg sna
koji je dijelio sa mnom zaklon i pokrivač
tražim odljev njegova lica
jer je ostalo nevidljivo

II.

Prije nego je došao bijah hrabra
bili smo mnogi i ludovali kroz noć
odjeveni šareno u cvijeće i perje
govorili smo poeziju i zagonetke
i bili slobodni i bili pjani i bili živi

Zoru smo dočekali budni
oči nam nisu bile umorne
ali je moje srce bilo
pa zakoračih u drugi san

III

U modro sam jutro krenula s čergarima
na putu nas sustignu noć i prijetnja kišom

Legoh u zaklon od tri crna kišobrana
kada je stigao: uljudan, bojažljiv naizgled
i zamolio za utočište

Tražim njegove ruke što su me spasile od ozeblina
i glas koji je tih titrao u kostima

Gdje su na svijetu puti kojima smo hodili
i postelja gdje smo se vjenčali
noćas u snu?

Ako ga itko poznaje, recite mi
jer je jutro za mnom zatvorilo vrata
i ne znam na koju stranu poći tražeći ga






O prekjučerašnja ja, da te sretnem, nalupala bih te.

- 00:56 - Komentari (12) - Print - #

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu ona?

  • o uspravljanju, ispravljanju i uopće



Zaštita ili copyright

  • Zaštićeno koliko može bit, ko livada pleterom. Dok netko ne poželi preskočit. Ali copyright je tu. U potpunosti. Da ne bi bilo nismo znali.
    Dakle: © 2007-2021 delfina.