Živim po svome...

Voljet ću te!

Ovo je prvi post u zadnjih...hm...dosta... koji pišem sretna!
Sretna sam jer sam dobila priliku usrećiti osobu do koje mi je jako stalo i koja se nalazi među nekolicinom ljudi na svijetu koje najviše volim. Kažem usrećiti zato jer očito ga na taj način činim sretnim. Sretna sam jer je on sretan i sretna sam jer znam da će on napraviti sve da i ja budem sretna.
A to i čini.
Konačno sam se opametila i prihvatila ono što sam dugo odbijala bez prava i razloga. Dobro, razloga je bilo (meni), ali kad malo pogledam to nisu oni koji su nesavladivi i koji bi trebali stajati na putu toga da budemo sretni. Oboje smo "smotani" što se tiče dijeljenja osjećaja s drugom osobom i iskazivanjem istih, ali svaki dan napredujemo "dječjim koracima", ali napredujemo i taj napredak se vidi. U početku dok me ljubio osjećala sam se dosta čudno i smušeno uglavnom, a sad, sad ne žeim da stane, da se taj trenutak ikad prekine.
Moram priznati da silina osjećaja kod mene prema njemu nije ista kao ona koju on ima prema meni, nije još. Ali svaki dan liježem u krevet sa mišlju: "Zavoljet ću te, Marko, kao što i ti voliš mene!" I moram priznati da to pozitivno razmišljanje rodi svaki dan sve većim i većim plodom. Svaki dan sve više i više mogu pojmit koliko on mene voli i shvaćati i sama gdje sam ja na toj "skali" što mi pomaže da idem naprijed i da nadopunjujem osjećaje prema njemu do te granice na kojoj želim da budu i na kojoj mislim da bi trebali biti.
Da nebi ispalo da sam ja ušla u to sve bez i jednog trunka osjećaja prema njemu razjasnit ću to malo. Jaki osjećaj prijateljstva koji je postojao i koji postoji i dan danas poslužio je kao podloga na koju svaki dan zidam kamenčić po kamenčić novih. Samo sam dio osjećaja prijateljstva "prenamijenila" u osjećaj ljubavi koji mi je bio dovoljan da mu tu večer odem i kažem da hoću biti s njim, tj. jednostavno da odem tamo. Možda je malo to teže shvatit, ali ipak sam to ja. Nebi ja bila ja da kod mene stvari nisu malo kompliciranije! zujo
Zato kažem: Voljet ću te, Marko, istom silinom kojom ti voliš mene! Uskoro, nadam se! kiss

11.05.2009. u 16:55 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (4)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga



Ja sam Ivana. Rođena sam 10.11.davne 1988.godine. Nastojim uživati u svakom danu.
Volim: svoju ljubav, spavati, glazbu, životinje, plišane medeke koje mogu grlit :) , nebo, oblake, nezrele banane, snijeg, more, prirodu, šume, cvijeće, svoje prijatelje, ljude koji me okružuju, kuhati, peći kolače, čistiti, peglati, smijati se, pjevati, izležavati se, dugo spavati u jutro (pogotovo dok kiša pada)...
Ne volim: mrak (jer ga se bojim), svađu, mržnju, kukce, kišu, blato, umišljene ljude, prljavštinu, nered, lijene ljude, nerad. Ne volim plakati, ljutiti se, kad me iskorištavaju...
Za najdetaljnije informacije:::

http://hr.wikipedia.org/wiki/Škorpion_(znak)

(ne zezam se) sretan

Ovaj blog neću voditi baš svaki dan, al ono kad mi nest padne na pamet il kad budem jako tužna ili jako sretna...
Pa..... DOBRO DOŠLI!!!!!!!!!!

Ivana Špoljarić's Facebook profile

sretan



Image Hosted by ImageShack.us

MOJ DVD
MOJ FAX
MOJE DRAGO MJESTO :)