7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

utorak, 13.11.2007.

sitnica

Sad me zove tata, kaže imamo dragoga gosta na ručku...Ih, da se nisi pohvalio da radim punjene paprike? pitam ja kiselo, jer još nisam počela kuhat. Je, nego šta nego se pohvalio! Kvragu!
I sad idem osvježit znanje na net, jer mi se ne da listat knjige...kako se prave punjene paprike? I bocne me, onako, malo jače blic misao - kad bi bar mogla pitat mamu! Pa se opet pokliznem po putu uspumena...
Koliko sam se napričala prijateljici u Njemačkoj o škampima na buzaru, napravila sam joj gušt i žena ode i kupi škampi.Sva sretna nosi mi skupu deliciju i ja se uzbudila, zovem mamu, kako ću skuhat buzaru, mama??? Dobijem recept, i čekam...škampi. Kad eto nje, moje drage (jezičave) prijateljice i pruža blistavih očiju paketić. Ja primam kao najveće blago i već mogu namirisat buzaru i već u mislima toćam kruha u saft...Kad otvorim paketić i imam što vidjet. Kupila moja purgerica škampi! Veliki, debeli škampi! Očišćeni, samo repovi!!! Ajme, ča ću sad! Zovem mamu drugi put, a ona se zakašljala od smijeha. Meni nije smiješno. Žao mi prijateljice, istrošila se a još mi više žao sebe i mog nepca koje će ostat ukinuto...Tako mi je žao da me suza peče u grlu. Mama pokušava spasit stvar, pa nek napravim buzaru svejedno...Može i s očišćenim repima...
Ukratko, nisam se proslavila i dan danas se znamo nasmijat ovoj anegdoti...ja se smijem ali još uvijek me malo peče pa se smijem kiselo...imam slonovsko pamćenje i pamtim sve...ironija sudbine. Ja pamtim a mama je zaboravila.
Idem kuhat punjene paprike. Idem prije nego se sjetim još neke patetike!

KAKVE SU PAPRIKE? KAKO JE BILO???wink
Ma dobro je bilo!!! BRAVO JA!!! I svi ste okasnili s ričetama ma sačuvat ću ih za drugi put! Tata ni stigal govorit koliko je guštal...ki put mi ga bude i žal kad vidin kako jadnome suza na oko od nike bolje spize (starinske a ne ono moje "za dvajst minuta" koje usput meni bolje šmeka a i ne dobijen žgaravicu i ne prducka se posli!!!) ...
Dragome gostu iliti malome od brata isto šmekalo! A meni sve dolazi teško... Mirin ga lipoga mladića od 26 godin! Ponosna i mislin...kako je malo falilo da ...pa moran brzo govorit o svemu i svačemu i smijat se...samo da se ne vidi da mi je tako ...pa opeta falin nebesa na čudu da je ovdi s nami...malo još šepa ali to se i ne vidi ako baš ne paziš...
Mama mi gubi apetia a morebit...poide puno voća...samo mi se pari da ne gušta kako prije...
Jedan dan ću vas počastit receptom iz svoje arhive - krema od pečenih banana...sama sam ga smislila i čim stignem. To je po mome guštu! Brzo, lako a direkt karta za sedmo nebo!!!fino

13.11.2007. u 10:23 • 21 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun