Ptičice - part II

04 travanj 2013

Mali update situacije sa ptičicama:

Bio sam kod Sanitarne inspekcije - 0 bodova.
Nadležni su samo za buku koju stvara pravna osoba.

Bio sam kod Veterinarske inspekcije - 0 bodova.
Nadležni su samo u slučaju ako su ugrožena prava životinja. Ljudska prava - recimo, pravo a mir i nepovredivost doma - tko šljivi.

Konačno, bio kod komunalne inspekcije Grada.
Da, oni jesu nadležni, ali nemaju ovlasti (čemu onda sjedi tamo 6 balvana?).

Postupaju po prijavi, no, ne mora priznati da ima gamad koja se dere, ne mora ih pustiti da ih vidi, ne mogu ući.

Drugim riječima, ne mogu mu ništa.

Dakle, i oni 0 bodova.

Ne preostaje mi drugo nego da svaki puta ujutro zovem policiju; ako ja ne spavam zbog dernjave njegove ptičurine, neka ne spava ni on.

IMA LI ITKO IKAKAV SAVJET? MOLIO BIH...

Izgleda da mi ne preostaje ništa drugo osim selidbe...

Oznake: a ptičice i dalje pjevaju...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

free counters brojac poseta

brojac poseta