< ožujak, 2020 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2021 (1)
Travanj 2021 (1)
Listopad 2020 (1)
Kolovoz 2020 (1)
Travanj 2020 (2)
Ožujak 2020 (2)
Veljača 2020 (2)
Prosinac 2019 (2)
Studeni 2019 (2)
Listopad 2019 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Link knjige

Pišem jer je to jedina konstanta u mom životu.
Sve drugo me zanimalo kratko ili nikako.
Dobro došli na moj blog.
Irena Pušnik

Linkovi


You tube Kanal




Loading


Pisma iz razonode
04.03.2020., srijeda
Tajni snimak razgovora

Klikni za knjige:

Link knjige

Klikni za tajni snimak razgovora:

You tube Kanal

Nitko u mojoj okolini nije poklonik blogova, vlogova, snimanja i dijeljenja nekog djelićka stvarnosti na internetu. Ja, s druge strane osjećam zanos, naboj energije u tom za mene kreativnom svijetu gdje možeš naći istomišljenike ili one koji se s tobom ne slažu. Osjećam se živom i vrijednom dok stvaram. Jer u svakom slučaju naići ćeš na reakciju. A onda i pažnju. Dobro, to je samo jedna stavka. Ima i ono kako možemo učiti i pomagati jedni drugima dijeljenjem iskustava. Pa nismo otoci, već ljudi. Trebamo jedni druge. Ne samo da nitko od mojih najdražih nije poklonik interneta već su me pokušavali sputavati i govoriti mi da to što radim ne valja, nije ni po čemu posebno...da sam dosadna.

Kako su moji prijatelji bježali od mojih kamera, a moje sestre skrivale svoja lica dok bih ja snimala, a sad i moj partner ima sličan stav kako nije sve za Instagram, ja sam ostala i dalje entuzijastična i sretna kad nešto napišem ili javno kažem...ali opet ovog puta...učinila sam nedopustivo: objavila sam skrivenu snimku mog dečka Jamesa i mene o margarinu ili kako ga on zove maslacu ni manje ni više već na you tubeu.

On ima stav da ništa nije za internet. Ok, osim njegovih tarantula koje snima za svoj kanal na kojemu nikad ne pokazuje lice. I tako u meni ostaje želja da kao Ella snimam svog Charlesa, ali ne...mi nismo takav par. James je pristalica mirnog povučenog života, a ja sam više neko misaono biće koje ne govori kako bi dobilo sponzore i uglavnom iznosi ono što se ljudima ne sviđa. Recimo da ću misliti kako je Josipina izvedba himne primjerena, kako se dva muškarca svakako mogu ženiti i posvajati siročad, kako chia sjemenke idu savršeno uz jogurt, kako me baš retrogradni Merkur uništio prošli mjesec svojim unazadnim kretanjem i kako je jedini spas u vjeri u Boga iako sam upravo izjavila da postojanje prošlih života nije isključeno.

Da bih ostala vjerna sebi, dosljedna u svojoj želji i potrebi da stvaram i kreiram sadržaj koji nije profitabilan, ja imam puno radno vrijeme u jednoj velikoj firmi. Nisam komercijalizirala ni svoj izgled ni svoje stavove. Što je ostalo u meni cijelo vrijeme? Vitalno je uzbuđenje kad snimam video ili pišem tekst, kad objavim knjigu na Amazonu. Počnem titrati od sreće. Pa mi se jave misli: O kad bi barem netko želio sa mnom snimati...

I tako jutros James govori kako bi volio fin doručak: jaja, špek, tost, grah...Niže sastojke onog što je uobičajeno engleski doručak, a za koji nismo kupili namirnice pa sam mu govorila da može nešto na brzinu pojesti kako bi što prije izašli van. Njegov interes je fino se najesti, a moj fino se prošetati. Kompromis ćemo naći nešto kasnije u danu kad se on dovoljno odmori od svog tosta s debelim slojem maslaca, a ja napišem novi tekst ili snimim novi video.

Ali ovog puta je i kradljivica u meni poželjela svoje zadovoljstvo. Snimila sam djelić razgovora koji smo vodili prije njegovog prvog obroka danas. Pokušava me nagovoriti da odem u dućan po špek, a ja nastojim da odemo kasnije zajedno, a da sad gricne što bilo. Ponekad stvari treba uzeti u svoje ruke i prekršiti par ne tako bitnih pravila. Kao što je činio Robin Hood, kao što čini mačka kad joj braniš da se penje po kuhinjskim elementima pa ona iskoristi trenutak tvoje nepažnje i zgrabi komadić mesa.

Dragi moji, vi koji dijelite svoje priče, videe, savjete i tako zabavljate i pomažete one oko sebe zamislite da svi imaju ovakav stav o privatnosti kao moji najdraži. Pa nitko nikad ne bi znao kako se pravilno jede maslac i tost na engleski način. Zato evo tajni snimak razgovora između mene i Jamesa u kojemu on otkriva eksluzivno za Blog.hr kako se isključivo i jedino ima jesti maslac i da bez maslaca ne smije proći ni jedan komadić kruha, krumpira ili kuhanog povrća. Ni za živu glavu ne staviti malo maslaca i nikako i nikad bez maslaca jer sve drugo je nedopustivo, pogrešno i neprihvatljivo ako živiš u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Zna se čija je zadnja...



- 10:51 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.