Indijanka vegetarijanka

28.02.2017., utorak

Probala sam kvinoju

Nazivaju je majkom žitarica i već godinama se može pronaći na policama naših trgovina. Ona je zapravo pseudožitarica jer je srodna cikli i špinatu. Vođena krilaticom 'kupuj lokalno' tako sam je izbjegavala dok jednog dana (nedavno) ipak nisam odlučila kupiti je i probati. Prije kuhanja potrebno ju je dobro oprati jer sadrži saponine koji nisu dobri za nas. Prilikom prvog uranjanja u vodu osjeti se blago neugodan miris, a kako se kvinoja više ispire, on nestaje. Piše da se treba kuhati barem 20 minuta, međutim skuha se mnogo ranije, zapravo je po kuhanju pravi fast food. Poprilično je neutralnog okusa i odlično se slaže s povrćem i gljivama. Osobno mi je najbolja kada je začinim s veoma malo Vegete Natur. Zasitna je. Kažu da je veoma zdrava. Nakon konzumacije osjećam se i više nego dobro. Moja ocjena: 4.

Kvinoja s kuhanim karfiolom i bukovačama:

Image and video hosting by TinyPic

Kako napraviti bukovače? (meni najbolji način):


Oznake: kvinoja, bukovače, vegetarijanstvo, veganstvo, vege


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.