Prije nešto više od godine dana, u newsletteru sam preporučio čitateljima korištenje Tindera, smartphone aplikacije koja se pokazala kao vrlo jednostavan i plodonosan online dating alat. Čak i ako je nekoga zanimalo samo trollanje i brz pregled kako stoji sa ženama (u bilo kojem dijelu svijeta), Tinder je opet bio vrlo koristan alat.
Nažalost, kao i uvijek u svijetu online datinga, ono što je jučer bila najbolja opcija može se strmoglaviti u tren oka, te za jedva godinu dana postati jednako bezvrijedna kao i davanje cvijeća i dobrodušnih komplimenata.
Uvođenje Tinder Momentsa, alata za dijeljenje slika na način sličan Instagramu, isprva se činilo zgodnim alatom koji će omogućiti provođenje dodatne igre. U stvarnosti, to je Tinder pretvorilo u beskonačan festival attention whoringa, u kojemu je naglo skrenuta pažnja s aspekta zaključivanja, te ga pretvorila u alat na kojemu se podrazumijeva dugoročno natezanje i stjecanje pozornosti putem beskonačnog dijeljenja slika koje će zatim likeati žedni tipovi.
U takvom okruženju, zaključivanje postaje puno teže, a šansa da se isprva plodonosan kontakt utopi u blatu attention whoringa i nikada ne rezultira stvarnim nalaženjem drastično raste.
2. Zabijanje čavla u lijes: Uvođenje dnevnog ograničenja swipeova
Svatko tko nije celebrity, izuzetno dobrog izgleda ili blagoslovljen pristupom profesionalnom fotografu dobro zna da za uspjeh u igri moraš napraviti puno upada - na primjer, kako bi stekao deset brojeva, moraš ostvariti kontakt s otprilike stotinom cura. U online datingu je to još oštrije, no zato online dating to kompenzira ekstremnom jednostavnošću upada, te mogućnošću masovnog upadanja u vrlo kratkom vremenu.
S uvođenjem ograničenja dnevnih swipeova (ekvivalenta upada ili poruka), Tinder je drastično unazadio ovaj aspekt. Ako možeš swipeati samo deset cura na dan, to predstavlja ogromno ograničenje i automatski narušava tvoj mentalitet obilja.
Ali to nije sve. Najgora posljedica događa se na ženskoj strani online datinga. Cure, koje su prirodi već vrlo probirljive, znajući da sada postoji ograničenje ne žele trošiti svoje ograničene swipeove na tipove koji su im "onako" (tj. na granici privlačnosti), te će ih radije otpisati nego im dati šansu. To znači da je puno teže ostvariti međusobnu privlačnost, te će samo vrh vrhova među muškarcima uspjeti nešto postići.
Ako je prošle dvije promjene još i bilo moguće preživjeti, treća je osigurala Tinderovu potpunu neupotrebljivost. Naime, Tinder je prije mjesec dana (+/- koji mjesec, ovisno o geografskoj regiji) uveo verificirane celebrity profile, što znači da npr. profil "Leonardo DiCaprio" koji je stvarno Leonardo DiCaprio, a ne neki uljez, ima pored sebe plavu kvačicu koja potvrđuje njegovu istinitost. U stvarnosti Leonardo naravno neće koristiti Tinder, jer je već blagoslovljen beskonačnim priljevom uskog mladog mufa, ali za mnoge celebritye nižeg ranga (tzv. B i C list pjevači, sportaši, glumci...), to je učinilo Tinder rudnikom zlata. Jedina igra koja im je sada potrebna je registracija i "Daj mi svoj Whatsapp" kao prva poruka.
A za žene, koje će naravno samo kružiti uokolo dok ne naiđu na plavi znak viđenog koji označuje poznatu osobu, to naravno znači još manje pridavanja pozornosti običnim muškarcima, čak i onima dobrog izgleda i s dobrom igrom.
Dodatni apsurd: reklamiranje ove značajke na primjeru ženskog celebritya, kao da bi neka poznata pjevačica ikada došla na Tinder spavati s nekim vulgaris nepoznatim tipom
Zbog svega ovoga, preporučam muškarcima ne gubiti vrijeme na ovoj attention whoring platformi. Sve dobre stvari imaju svoj početak i kraj, a Tinder je nažalost završio svoj životni ciklus. Popijmo čašicu nečeg žestokog u njegovu čast, i okrenimo se plodnijim poljima.
Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.
Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.
Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.
Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.
Unaprijed hvala!
Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu