Hotel u Zagrebu

< travanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Opis bloga
Na ovom blogu čitat ćete o ponudi koju pružaju hoteli u Zagrebu te zanimljivostima o hotelima o kojima prije niste čitali. Pripremite se na zanimljivo štivo i posjećivanje hotela.

Linkovi
Hotel Palace

11.04.2013., četvrtak

Zračni promet i hoteli u Zagrebu

zracni prijevoz Smještaj u Zagrebu, zahvaljujući mnoštvu hotelskih objekata, privatnih apartmana, pansiona, kuća i soba za iznajmljivanje, danas nije teško pronaći. Hoteli u Zagrebu, kojih u hrvatskoj metropoli ima nešto više od 70, smješteni su u raznim dijelovima grada. Duž užeg središta nalaze se najluksuzniji hoteli u Zagrebu, u široj okolici su oni s nešto manje zvjezdica, a smještajnim objektima dobro su pokriveni i rubni dijelovi zagrebačkog područja. To je posebice važno zbog turista koji u Zagreb dolaze osobnim vozilima ili zračnim prometom.

Turisti s osobnim automobilima često zbog nepoznavanja prometnica i gradskih ulica, smještaj u Zagrebu ne traže u središtu grada, nego u nekom od hotela u blizini izlaza iz grada, a u obilazak onda idu gradskim ili taksi prijevozom. Slično je i kod onih koji dolaze zrakoplovom, s obzirom da je zračna luka Zagreb smještena daleko izvan centra, 15 kilometara južno od Zagreba u smjeru Velike Gorice.

U okolici najveće od ukupno devet hrvatskih zračnih luka, nalazi se nekoliko desetaka hotela, pansiona i soba u kojima se može prenoćiti i predahnuti uoči nastavka putovanja. Većina ima osiguranu uslugu prijevoza do zračne luke, koja je izuzetno značajna u povezivanju Hrvatske s ostatkom Europe i svijeta.

Putnički terminal uskoro u novom izdanju

Gotovo sve europske zračne luke i europska središta imaju izravnu liniju sa Zagrebom, kroz koji u zračnom prometu godišnje prođe oko dva milijuna putnika. Kapaciteti bi se trebali povećati obnovom zagrebačkog aerodroma koja bi trebala početi u rujnu ove godine, a završiti u travnju 2016. godine. Prema procjenama investitora - francuskog ZAIC-a, broj kapaciteta novog moderno opremljenog i sadržajno obogaćenog putničkog terminala od 65.000 četvornih metara trebao bi se povećati na oko pet milijuna putnika godišnje.

Planirana je i izgradnja pristaništa za zrakoplove i parkiralište na ukupnoj površini od 250.000 četvornih metara. Vrijednost unosne investicije procjenjuje se na čak 324 milijuna eura, a investitor je francuski konzorcij tvrtki ZAIC - Zagreb Airport International Company. Prošle je godine odlukom hrvatske Vlade dobio 30-godišnju koncesiju za upravljanje i korištenje zagrebačke zračne luke, koja ima dugu tradiciju.

Povijest zračnog prometa u Hrvatskoj


Prvo zrakoplovno uzletište izgrađeno je 1909. godine između Selske ceste i potoka Črnomerec, a prva zračna luka s potrebnim objektima za slijetanje i uzlijetanje 1928. godine na Borongaju. Od početka Drugog svjetskog rata služila je samo u vojne svrhe, a za zračni promet počeo se koristiti aerodrom Lučko. No zbog slabe opremljenosti i travnate staze moralo se pronaći drugo rješenje i izbor je pao na Pleso, 15 kilometara dalje od Zagreba.

Tamo je 1959. godine osvanula današnja putnička zgrada. Osnovana je Zrakoplovna luka Zagreb, koja s radom počinje 1962. godine. Tada je imala uzletnu stazu duljine 2500 metara i mogla je primiti pet manjih zrakoplova. Ubrzo se proširuje, a nakon nekoliko obnova, duljina piste danas iznosi 3.259 metara te godišnje na nju sleti više od 20.000 zrakoplova.

Povećanje brojki očekuje se novom rekonstrukcijom putničkog terminala, ali i prema najavama iz resornog Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, zahvaljujući skorom ulasku Hrvatske u Europsku uniju. Tada bi Hrvatska, kao 28. članica europske obitelji trebala postati novo prepoznatljivo turističko odredište i zabilježiti još veći broj dolazaka i noćenja turista, kako iz Europe, tako i ostatka svijeta.

Oznake: hoteli u zagrebu, smještaj u zagrebu, zrakoplovna luka zagreb, zračni prijevoz zagreb, putovanje u zagreb


- 09:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.