Hidradenitis Suppurativa

utorak, 18.02.2014.

N O Ž

Prije se znalo da ako ideš u Zagreb onda ideš ili na koncert neke grupe za koju nema šanse da dođe u tvoj grad, ili si išao po kremšnite u Samobor.Neki su išli i u znameniti Zoo, a neki malčice divljat uz Hajduka.To je bio turizam iz zadovoljstva u čijoj je sjeni bio onaj mnogo korisniji, tj. zdravstveni turizam.
S obzirom na stanje mojeg HS-a i ja sam se opet morao odlučiti na put. Moji pazusi su se doslovce počeli raspadati i ne mogu ništa ozbiljnije raditi sa rukama.Sve radnje koje radim, radim "iz lakta".Ne mogu više hodati i pušiti, a to mi je bilo neopisivo zadovoljstvo.Na mobitel se javim kratko i britko, jer i to mi je prebolno.Živim sam i imam određene higijenske standarde koje više nisam u stanju pratiti niti održavati.Pomisao na Popaja , junaka mojih dječjih crtića me nasmije do suza, jer sada imamo iste ruke, na kojima nadlaktice gotovo i ne postoje.
Te ožiljkaste promjene pod mojim pazusima su se pretvorile u kratere iz kojih svako toliko ispadne poneki komadić mesa i tkiva.Došao sam u situaciju gdje se moram podvrgnuti plastičnoj operaciji u smislu čistog opstanka, s obzirom na moje životne okolnosti.Svatko tko je upućen u HS zna što znači operacija.Uvijek ponavljam da je to samo posljedični način liječenja i operativni zahvat nije lijek.Pisao sam o mojim iskustvima sa pregledima kod plastičnih kirurga i ne samo kada sam bio hospitaliziran.I sada sam došao pred zid, za ovu situaciju tableta ne pomaže i ako mislim i dalje hodati s jednom rukom u đepu, a u drugoj cigareta, moram u ZG.
Naravno da se poklopilo da nas je nevrijeme izmorilo, sve skupa smo taj dan ja i moja dva frenda proveli 15 sati u autu, ali trud se isplatio.Obavio sam pregled kod kirurga koji me je naručio za operaciju koja bi trebala biti do početka ljeta.Sve mi je lijepo objasnio.Radi se o kompletnoj rekonstrukciji pazuha, kojeg će nadomjestiti sa režnjem sa leđa.On ima prakse sa HS-om i već je operirao tridesetak sličnih slučajeva.Šteta što vlada kaos po bolnicama i u našem zdravstvu uopće, jer da nije štrajkova bio bih operiran i prije.No, što je tu je!!
Dok sam čekao da me prozovu , vrijeme sam kratio sa MIrom koji je iz istih razloga bio tu. On je više glutealan tip, za razliku od mene koji sam orbitalan što se HS-a tiče.Kako li je glupa ta naša bolest!!! Baš smo se napričali u vezi svih situacija do kojih nas je doveo HS.To je trebala čuti ona ista osoba iz liječničke komisije koja me je optužila da sam prevarant i glumac i da imam samo upaljene aknice. Ako je osoba u tom tkzv. trećem stadiju HS-a, ona je definitivno radno, profesionalno, seksualno, ekonomsko i ne znam više još kako, nesposobna.
Ovo što pišem može nekom zazvučati depresivno i pesimistički.No, to su gole činjenice i naša brutalna stvarnost.Volio bih da me netko ispali u treći stupanj Jupiterovog sustava, ili da se probudim kao neki čoban sa svojih dvadesetak predivnih ovčica i da ne moram lajati o HS-u. Šutnja o ovoj bolesti još više doprinosi njenom stigmatiziranju i bacanju u medicinske periferije.Opet se vraćam na osnivanje udruge vezane za HS.Ima nas dovoljno za tako nešto i muka mi je kad promislim koliko svakakvih udruga ima, a mi čorak! Treba biti i dalekovidan i misliti na budućnost.Eto, da postoji HS udruga i meni bi bilo puno lakše ići u ZG, jer bi mi netko pomogao u vezi smještaja i netko bi me mogao posjetiti u bolnici.Samom sebi zvučim kao Moša Pijade kada je sa družinom stvarao one partijske ćelije.Ima tu dosta sličnosti jer i mi smo ilegalci, negirani od sustava, a nekad i od sebe samih.
Iako neću biti svjestan, jedva čekam da mi stave onu masku na lice.Dok se oni zabavljaju mojim pazuhom, nadam se da ću uživati kao onaj lik iz Trainspottinga.I ono najvažnije, to će biti par sati bez bolova!!!!

- 00:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #