srijeda, 24.05.2017.

BEZNAĐE

Lutanje ulicama pognutih glava,
tuga u očima…
Osjećaj beznađa i zarobljenosti
u svojoj nemoći
Očaj…
Život pun gnjeva…
Strah…
Gledanje u dno provalije
a dno se ne nadzire...
Osjećam se poput stranca
u ovom napaćenom svijetu
gdje je čovjek, čovjeku vuk
Neshvaćeni…
Osjećaj ogoljelosti
u pogledima prolaznika.
O, Bože što je narod zgriješio,
da si ga stavio na kušnju…
To što je pošten bio,krvario za
licemjere koji govore o
boljitku a zemlja plače od bola
koliko su je poharali
svojom gramzljivosti i bahatosti
šepireći se u svojoj samodopadnosti
Smiješe se svojim izljevima gluposti
i stezanjem remena, a rupa više nema
Kažu…za navodni boljitak
hraneći narod praznim obećanjima
koji je pao beznađe izgubivši ono malo
dostojanstva koje mu je ostalo u svojoj
čistoći življenja…
Gdje pravda nestaje u svijetu demokracije
ili je to još jedna farsa kojom nas „podojiše“.


© copyright Helena Horvat

Autor karikature: STIV CINIK




10:27 | Komentari (4) | Print | ^ |

utorak, 23.05.2017.

BEZ SAŽALJENJA



slika: internet

Stajala je u poderanim haljama,
kažu - skoro gola, jedino dušu nije htjela ogoljeti.
Nije tražila sažaljenje.

Vrebali su je pohotnici,
htjeli je prodati za uncu zlata,
ali njeno srce hladno,
zaledilo je sva vrata.

Ostala je zatočena.

Pokušavali su oživjeti njenu ljubav
koja je umirala od bola,
nadajući se da u njoj postoji čestica ljubavi
koja je možda mutirala u njenom tijelu.

Željeli njenu umornu dušu i tijelo
kupiti za bocu dobrog šampanjca,
iskapati je na dušak i baciti je u more,
ostaviti na dnu da potone,
izroniti je kad im se prohtje,
prodati je nekom zalutalom strancu
kao zaboravljenu amforu.


Image and video hosting by TinyPic

citat u knjizi HELENE HORVAT:

"Na svijetu uvijek postoji jedna osoba koja čeka onu drugu, bilo da je nasred neke pustinje ili usred velikog grada. A kad se te osobe sretnu i njihovi se pogledi ukrste, sva prošlost i sva budućnost gube svaki značaj.
Samo postoji taj trenutak i ta nevjerojatna sigurnost da je sve stvari pod suncem ispisala jedna ista ruka, ruka koja je stvorila po jednu dušu blizanku za svaku osobu i koja je u njima probudila ljubav bez koje ni jedan san ljudske rase ne bi imao smisla."

Paulo Coelho


18:43 | Komentari (5) | Print | ^ |

četvrtak, 18.05.2017.

VOLJENI MOJI




Kako vrijeme prolazi kao bujica rijeke
kroz moj život…

Kotrlja se…godine prolaze,
a ja se osjećam tako mlado,
ponekad djetinjasto,kao da mi je duša
prestala starjeti…

Ah...kada pogledam djecu, pa si pomislim
koliko toga sam propustila u njihovom
djetinjstvu, odrastanju.

Kada u već odrasli? Tuga mi obuzme srce,
pa pomislim da mi se vratiti barem malo
da ih mogu maziti, tiho poljubiti
da im mogu pričati priče, pjevušiti tihe uspavanke
kao nekada kada su bili mali, kao Anđelčići,
nespretni u prvim izgovorenim riječima,
prvim koracima...

-Mama...mama…još ponekad odzvanjaju
ti nježni glasići koji mi obuzmu dušu…

Danas...odrasli ljudi, ponosne majke…
Tužna sam kad pomislim,da jednog dana neće
trebati moje nježnosti,moje brige, moje radosti.

Veseli me dan kad će svoje ljubavi ovjenčati
svojom srećom,svojom djecom,svojom radošću.

Nadam se kutku dijeleća srca njihova u koje ću se uvući
nečujno i tamo ostati zauvijek...

VOLIM VAS MILI MOJI!


© Helena Horvat- U Zagrljaju poezije


10:13 | Komentari (2) | Print | ^ |

srijeda, 17.05.2017.

AKO NESTANEM




Ako nestanem jednog dana
u izmaglici tvog sjećanja
i postanem prah tvojih slutnji
neopipljivi pepeo koji izgara
u plamenu naše ljubavi...

Jedna prolaznost …
na obali neostvarenih želja
u oceanu burnih snova...

Ako zaboraviš moje postojanje
želeći izvaditi korijenje
moje ljubavi iz svog srca,
potražiti sreću negdje drugdje
gdje ćeš je možda naći,
znaj, da jedna duša izgubljena
luta prostranstvima, uplašena i tužna
u svojoj gorčini tražeći spokoj…

Svjetlošću svojom te obavija i čuva.

Slušaj tihi glas jecaja moga srca
koji negdje u daljini pjeva
pjesmu ljubavnu i dopusti
da te ljubim dahom svojim
u sutonu mojih nemira...


© copyright Helena Horvat (U zagrljaju poezije)


10:19 | Komentari (3) | Print | ^ |

utorak, 16.05.2017.

OČI MOJE MAJKE



Sanjala sam noćas, oči moje majke,
tako blage, tako snene, crne i duboke.

Nema više njena pogleda draga,
zagrljaja topla i osmijeha blaga,
ni kose sjajne sijede, nježnih milovanja.

Čeka me negdje u prostranstvu bijelom
sa suzom u oku i strepnjom nekom.

Kaže mi tiho:
-Ne budi se kćeri,samo ti snivaj,
ja sam tu nemoj da se budiš.

Godine su mnoge prošle, ja još uvijek snivam
njene tople ruke meke, glas mio
i pogled nježan i drag.

Njena ljubav u mom srcu traje,
živi vječno i sigurnost mi daje…

Kad sam tužna, sjetim se njenih riječi:
-Tu sam za te kćeri, samo mi reci,
tugu možda mogu poljupcima izliječit.

Uvijek sanjam iste snove…
K'o malu djevojčicu tuga bi me stisla,
krhka zdravlja, uvijek nježna i tako sitna
u krilu majke sigurna sam bila…

Ostali su samo snovi, koji nikad ne blijede
nego bude suze sjećanja na najljepše oči,
oči moje majke …




10:30 | Komentari (2) | Print | ^ |

ponedjeljak, 15.05.2017.

ŽENA


10:49 | Komentari (3) | Print | ^ |

petak, 12.05.2017.

NE TRAŽI ME VIŠE



slika: internet

Ne traži me više u svojim snovima,
izgubila sam se u labirintu tvojih želja.

Zgasnuo je sjaj tvoje sjajne zvijezde
koja je osvjetljavala put tvojim nadama.

Potonula sam u mračnim dubinama
tvoje sebične ljubavi
kojom bi izgarao svaki moj osmijeh
tvog tužnog pogleda…

Moje suze izgubile su bistrinu,
kristalni sjaj koji se pretvorio
krvavi trag bolnih ožiljaka naše ljubavi.


Image and video hosting by TinyPic

citat u knjizi HELENE HORVAT:

"Na svijetu uvijek postoji jedna osoba koja čeka onu drugu, bilo da je nasred neke pustinje ili usred velikog grada. A kad se te osobe sretnu i njihovi se pogledi ukrste, sva prošlost i sva budućnost gube svaki značaj.
Samo postoji taj trenutak i ta nevjerojatna sigurnost da je sve stvari pod suncem ispisala jedna ista ruka, ruka koja je stvorila po jednu dušu blizanku za svaku osobu i koja je u njima probudila ljubav bez koje ni jedan san ljudske rase ne bi imao smisla."

Paulo Coelho


12:03 | Komentari (2) | Print | ^ |

četvrtak, 11.05.2017.

SUZA PODSJEĆANJA



slika: internet

Lutam stranicama bijelog papira
kao neka sjenka, želeći uhvatiti riječ
koju sam izgovorila ili misao koju sam uhvatila,
ali netragom nestane u trenutku.

Hoću li je pronaći između redaka,
zaboravljenu, ali opet u srcu zapisanu.

Šutim, samujem,
samo me suza podsjeti na nešto
nedorečeno i nezapisano.

Pomalo i suze gubi sjaj,
možda su presahnule,
ostaje samo pustoš
i pješčana staze
u kojoj se gubi svaki trag
napisanog slova…


Image and video hosting by TinyPic

citat u knjizi HELENE HORVAT:

"Na svijetu uvijek postoji jedna osoba koja čeka onu drugu, bilo da je nasred neke pustinje ili usred velikog grada. A kad se te osobe sretnu i njihovi se pogledi ukrste, sva prošlost i sva budućnost gube svaki značaj.
Samo postoji taj trenutak i ta nevjerojatna sigurnost da je sve stvari pod suncem ispisala jedna ista ruka, ruka koja je stvorila po jednu dušu blizanku za svaku osobu i koja je u njima probudila ljubav bez koje ni jedan san ljudske rase ne bi imao smisla."

Paulo Coelho


14:54 | Komentari (2) | Print | ^ |

srijeda, 10.05.2017.

DJECA LEPTIRI



slika: internet


Tako nježni i tako plahi

poput pahuljice snijega

puni ljubavi, ali puni bola.

Svaki dodir jedna bol,

ne lomite im krila

osuđujući pogledom...

On …najviše boli.


Image and video hosting by TinyPic


citat u knjizi HELENE HORVAT:

„Krivi smo za mnoge propuste i pogreške, ali naš je najveći zločin zlostavljanje djece, negiranje temelja života.
Mnoge stvari mogu čekati, ali djeca ne mogu.
Njima ne možemo odgovoriti „sutra”, oni traže „danas“.
-Gabriela Mistral




16:39 | Komentari (2) | Print | ^ |

utorak, 09.05.2017.

DJECA DUGE



slika: internet


Ne dirajte im boje šarolikosti

energiju… koja život znači

oni znaju što je dobro,

a što loše

mirom i blagošću zrače.


Image and video hosting by TinyPic


citat u knjizi HELENE HORVAT:

„Krivi smo za mnoge propuste i pogreške, ali naš je najveći zločin zlostavljanje djece, negiranje temelja života.
Mnoge stvari mogu čekati, ali djeca ne mogu.
Njima ne možemo odgovoriti „sutra”, oni traže „danas“.
-Gabriela Mistral




12:19 | Komentari (2) | Print | ^ |

četvrtak, 04.05.2017.

KRISTALNA DJECA



slika: internet


Pogledajte u te velike čiste oči

u kojima se sjaji kristalna ljubav

za pravdom i suosjećanjem,

nepatvorenom ljubavi,

ali velikim bijesom

koju čini nepravda.


Image and video hosting by TinyPic


citat u knjizi HELENE HORVAT:

„Krivi smo za mnoge propuste i pogreške, ali naš je najveći zločin zlostavljanje djece, negiranje temelja života.
Mnoge stvari mogu čekati, ali djeca ne mogu.
Njima ne možemo odgovoriti „sutra”, oni traže „danas“.
-Gabriela Mistral




09:58 | Komentari (2) | Print | ^ |

utorak, 02.05.2017.

INDIGO DJECA



slika: https://i.ytimg.com/vi/jY2zW_XLzEA/hqdefault.jpg


Ne kidajte im snove

i onaj tanki veo

kojim su prekriveni sumnjom

da su zločesta,

oni samo žele mjesto ispod sunca

gdje Ljubav i razumijevanje

prevladava.


Image and video hosting by TinyPic


citat u knjizi HELENE HORVAT:

„Krivi smo za mnoge propuste i pogreške, ali naš je najveći zločin zlostavljanje djece, negiranje temelja života.
Mnoge stvari mogu čekati, ali djeca ne mogu.
Njima ne možemo odgovoriti „sutra”, oni traže „danas“.
-Gabriela Mistral




10:46 | Komentari (1) | Print | ^ |

ponedjeljak, 01.05.2017.

UPITNO POŠTENJE



slika: digital artist


Postoji nešto što zovemo

POŠTENJE, ali izgubilo se

u porocima ljudskog roda

gdje ga je nadjačala

GRABEŽLJIVOST.


Image and video hosting by TinyPic


citat u knjizi HELENE HORVAT:

''Oprez pred svim duhovima, koji leže u lancima!
Na primjer, pred pametnim ženama, koje je njihova sudbina prognala u kakvu malu, učmalu sredinu i koje su tamo ostarjele.
Doduše, one tamo leže na suncu prividno trome i napola slijepe:,ali pri svakom koraku, koji im je stran, pri svemu nepredvidljivom, skoče kako bi ugrizle; osvećuju se svemu što je umaklo njihovoj kućici za pse."

Friedrich Nietzsche (''Misli o moralnim predrasudama'')




14:26 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.