lou reads

nedjelja, 07.03.2021.

yoda i Željka Markić

Vidim da sam me mnogi od Vas napali, ali nije me briga, ne pišem radi Vas nego radi sebe, da ostanem koliko toliko normalan. Možda da su čitali moje postove od početka, možda bi im neke stvari bile jasnije... Sad izgleda kao da pokušavam pronaći opravdanje za sebe i svoje postupke i da se opravdavam nekim tamo "normalnim" ljudima. @AnaBonni još radim, hvala na pitanju, ali socijalna služba je zaključila da je bolje da se na neko vrijeme (koliko je to vremena nisu rekli) "maknem" od Marije, punca & punice jer je atmosfera u kući je bila stvarno napeta. Punica je imala blaži srčani udar prije mjesec ipo dok sam ja bio na psihijatriji (dobro je, hvala nekome gore), punac je nervozan i ima visok tlak ( i on je zasad dobro), Marija je popustila u školi.. Možda je bolje da odem na neko vrijeme, ali čim se smjestim (i socijalna služba to odobri) moći će biti kod mene preko vikenda. Našao sam stan kod jedne starije gospođe i u srijedu odlazim iz ovog malog prljavog stana. Hvala bezimenom prijatelju šta me primio i što me nije nudio drogom kroz ovo kratko vrijeme! Posao, kakav god bio, mi je spas, da ne radim mislim da bi još više skrenuo. Mogao sam otići, hvala debelom Budi, imam gdje. Ali kada bih otišao, bilo u Zagreb, bilo na Vis morao bih dati otkaz i ne bih viđao Mariju ni vikendima a to nikako ne želim.. I ne mogu izdržati da ne kažem nešto gospodinu ili gospođi @Yoda koji/a me napao da "kako za živo dijete mogu reči da sam razmišljao o pobačaju!?" Da ste Vi bili u našem položaju vjerujte da biste razmišljali isto. Evo Vam nekoliko razloga:
1.) Nismo znali da li će njezini roditelji htijeti brinuti o djetetu jer mi nismo bili u stanju brinuti niti o samima sebi,
2.) Oboje smo imali hepatitis C koji se može prenjeti na dijete
3.) Da majka nije prestala (bar na neko vrijeme) s heroinom i dijete bi se rodilo ovisno (a tu odluku o prestanku jednom narkomanu nije lako donijeti, bilo dijeteta ili ne)
4.) Trebalo nam je dnevno droge za nju i mene u vrijednosti od 1000 kn. Lako je reći - ja bih prestao, ja sam karakter! Vjerujte, NITKO od vas ni nakon mjesec dana nebi samo tako mogao prestati a kamoli nakon 7-8 godina!
Vi nebiste razmišljali o pobačaju u toj situaciji? Da, da posvojenje..sve znam... I gospođo Markić (ili netko iz njezine družbe), pišem i pisati ću a Vama ako se ne sviđa nemojte čitati.

Oznake: qwertz

07.03.2021. u 14:31 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2021 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2024 (2)
Veljača 2022 (1)
Studeni 2021 (1)
Srpanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (3)
Siječanj 2021 (3)
Prosinac 2020 (3)
Studeni 2020 (3)
Listopad 2020 (7)
Rujan 2020 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi