hawkeye_1306

14.09.2016. ( srijeda ) u 13:06 (7)

malo prirode, nekoliko vozila...

73-403

uglavnom sam tu, trava je meka, poneki cvjetić...
poneki pauk, no unatoč tome što se, korisno, hrane muhama
neki su i poprilično otrovni...podsjećaju me na to trajni ožiljci na potkoljenici



naravno, tu su i korisnici terase, uglavnom za izležavanje i prehranu
a dobro im ide i motanje pod nogama...



u svakom slučaju, prirodna idila nije jedino što me veseli
ja sam ipak gradski dječak, vozila mi nikad dosta ...pa što drugo
tri vozila, najvjernija, istina, nedostaje još buba, ali to ću riješiti ovih dana



tako prolaze uvijek prekratki dani za obaviti sve što Planina traži
želim svima ugodnu noć...pozdravić iz srca


( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.