Pustinja Blaca na Braču (VIDEO)

22.10.2023.

Za vrijeme boravka na Braču uputio sam se do samostana Blaca. Do njega vodi prava planinarska staza kroz pošumljenu unutrašnjost otoka, dakle ugodan spoj kulture, prirode i sporta. Sam samostan je predivno kameno zdanje ispod litice. Danas Blaca više nije u crkvenoj funkciji, no održavan je i moguće ga je posjetiti. Pogledajte kako to izgleda u videu:


Oznake: bra

Pučišća

19.10.2023.

Predstavljam novi video: Pučišća na Braču.

Na žalost nisam bio previše dugo, ali sam uspio obići mjesti i snimiti par kadrova. Kao i cijeli Brač, vrlo je zanimljivo.

Oznake: bra

Zadarska županija

16.10.2023.

Pozdrav svima!

Predstavljam novi video - o Zadarskoj županiji, od mora, kanjona rijeka do visokih planina.

Film o Hrvatskoj

08.10.2023.

Prije skoro desetak godina sam sudjelovao i snimanju filma za francusku produkciju, u dokumentarcu o Hrvatskoj. Snimateljska ekipa me je pratila u istraživanju Kopačkog rita. Tu je i sportski jedriličar te speleologinaj petra Kovač Konrad.

Pogledajte kako je to izgledalo:

Oznake: kopački rit

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.