Otok Krk (VIDEO)

29.07.2022.

Otok Krk uz Cres je najveći naš otok. Lako je doći iz kontinenta i zbog toga je popularan. Pruža lijepe plaže, stare kamene gradove i sela, očuvanu prirodu, ali i moderne resorte, kampove i hotele. Sviđa li vam se Krk?

Ovdje je i kratak video o dijelu ljetnih draži ovog otoka:

Oznake: Krk

Vrbnik na Krku (VIDEO)

21.07.2022.

Puno sam puta bio na Krku, ali nikad na Vrbniku. Ovaj sam put odlučio ispraviti tu nepravdu :) Zaista je to lijep gradić, pogotovo stara jezgra s uskim zavojitim uličicama...

VIDEO:

Oznake: vrbnik, Krk

Punat na Krku (VIDEO)

Bio sam više puta bio na Punatu (otok Krk, ali nikad nisam snimio video). Ovaj sam put odlučio ispraviti tu nepravdu :) Punat je ljeti prije svega mjesto plaža, kampova i restorana te slastičarni navečer. Osjetite dio atmosfere u videu...

VIDEO:

Oznake: Krk, Punat

Istra (VIDEO)

17.07.2022.

Složio sam moj izbor 10 najljepših mjesta u Istri...koji je vaš izbor?

VIDEO:

Oznake: IS

Istra (VIDEO)

10.07.2022.

Posljednjih sam godina dosta bio u Istri, istina više u prolazu radi nekih određenih stvari, ali sam ipak snimio dosta lokacija, posebno turističkih...Složio sam video o Istri, iako bi ti još stalo toliko toga...

VIDEO:

Oznake: Istra

Medulin (VIDEO)

03.07.2022.


Medulin je jendo od istarskih turističkih centara u blizini Pule. Samo mjesto meni nije ništa ekstra, ali tko voli pijesak, ima duga pješčana plaža. Grad je pun sazdržaja kako za obitelji, a navečer i za partijanere...

VIDEO:

Oznake: medulin, Istra

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.