Novi post, samo za vas!!!

24 svibanj 2006

Bok, ljudi! mah

Što da vam kažem..?
Nedostajali ste mi ovih dana, ali nisam niti upalio komp, pa tako nisam bio niti na Netu.
Krajem prošlog tjedna moj sused Leos krenuo je sa štemanjem zidova u Štali, kako bi pripremio sve za postavljanje novih električnih instalacija. Ja sam mu pomagao i napravili smo popriličan posao, a kad su nam se pridružili Vlatkec i Kiko zidovi nisu mogli drugo doli kapitulirati. Usput smo pomogli Zvonku (mom puncu, tastu) srušiti bor i on nam je rekao da će nam pomoći kod betoniranja poda i postavljanja obloga na zidove (logistikom: nabavit će materijal!), a jedini uvjet je da mu odsviramo nekakvu pjesmu koja se navodno zove "Kao pes bez lanca...". nut lud
Znam, kuruza, ali tu jednu ćemo nekako odtrpjeti - ipak se ne dobija tako povoljna ponuda svaki dan!!! rolleyes thumbup smijeh

Još jedna novost je da su mi se SPUŠILE ORGULJE!!! zaliven burninmad headbang mad namcor
Naime, u nedjelju su se Leos i Filip (mladi gitarista iz Gojanca, super svira! thumbup ) zaletili s tekme do mene jer je padala kiša, pa smo tako malo čavrljali o opremi i sviranju, pa je Filip izjavio da ima konverter 220V->110V za nekakvo pojačalo i da ga može donesti da probamo orgulje. Ja sam pristao i kad ga je donijeo, spojili smo sve, sklopili orgulje (jer sam ih ja rastavio...) i uključili.
Trenutak isčekivanja...
...I orgulje rade!!! Ju-huuuu! party
Odnosno, sve lamipce svijetle kako trebaju, nigdje se ne dimi, ali zvuka niotkud!!! headbang
Provjeravamo konektore, gasimo i opet palimo (k'o stari Vindovsi!!!), ali rezultata nema. nono
I tako desetak minuta pokušavamo oživjeti Frankensteina i u jednom trenutku očito mu je bilo previše. Najprije se začuo zvuk sličan šuštanju ili prskanju vode, a zatim se gusti bijeli dim odlučio pojaviti na svjetlosti dana. burninmad Brzo smo sve iskopčali, ali dim je nastavio izlaziti još par minuta i već sam se uplašio da mi prijeti požar! Naime, u sobi nemam vatrogasni aparat s prahom ili CO2, pokrivač bi se vjerojatno i sam zapalio, a voda i nije baš najpametnije riješenje... Napokon se sve smirilo i kad smo otvorili orgulje, unutra nije bilo niti traga gorenju... (!) I sad sam zbunjen i tužan. Nisam ih uspio upogoniti, a ako su stvarno (i nepovratno) izgorile, znači da sam ih izgubio i prije nego sam ih imao. namcor

No, dobro.
Danas sam sa dragom cerek bio na tečaju za trudnice i dobili smo jako dobru literaturu vezanu uz porode, dojenje i brigu za dijete, pa i o automobilskim sjedalicama za djecu. Uz kratki uvod upoznati smo s nekim osnovnim postupcima koji prethode porodu i nekim mogućim komplikacijama, a nakon toga smo gledali dokumentarac o stvaranju ljudskog djeteta, od začeća do poroda.
Nisam mogao ne primjetiti da je prostorija u kojoj smo bili bila ispunjena do zadnjeg sjedala, a to znači da će krajem ljeta rodilište biti pretrpano...

Ljudi, jeste li primijetili tzv. baby-boom u Hrvatskoj ove godine? yes
Novine i TV-emisije prepune su poznatih i nepoznatih osoba koje su nedavno dobile prinovu u obitelji, ili je uskoro očekuju. Jedna od poveznica je i to što je većina novopridošlih beba (ako ne i sve!) velika, odnosno bebe su većinom velike i teške.
Zbog toga volim reći da je ovo Godina Velikih Ljudi, a nadam se da će i moj sin biti velik čovjek. naughty

Image Hosted by ImageShack.us
Mali Grga cool

Joj, da! Svaki put zaboravim, a htio bih vas nešto zamoliti.
Imate li možda prijedlog za ime? rolleyes
U obzir dolaze normalna, poželjno hrvatska imena koja se mogu naći i u ostalim jezicima. Međutim, svi prijedlozi su dobrodošli i unaprijed Vam zahvaljujem na njima! smijeh

Još bih vas htio zamoliti da se ne ljutite ako me neko vrijeme ne bude na vašim blogovima, budući da sam u vrlo teškoj financijskoj situaciji i moram boravak na Netu smanjiti na minimum. Ipak, čitat ću vaše postove i komentare barem par puta tjedno, a ako dođe do neke radikalnije promjene bit ćete obaviješteni.

***********************************************************
Za kraj, vic kojeg sam čuo na Mjenjačnici:


Pekao Bračanin ovna na ražnju, a susjedi mu došli i sve gledaju kako bi omastili brk. naughty njami
Tako jedan od njih reče:
-"Ispričaj nam, Ive, kako ti je umrla mati!". no
Ive se raspričao, te o mati, te o Hitnoj Pomoći, te o bolnici zijev , a susjedi uz priču malo-pomalo režu komad po komad sa ražnja njami i tako pojedoše sve. smijeh
Drugi dan Ive burninmad peče drugog ovna, a susjedi se opet sjatili. naughty njami
-"Ispričaj nam, Ive, kako ti je umrla mati!".
A Ive će njima:puknucu
-"Naglo, naglo!!!".
smokin thumbup
smijeh naughty rofl smokin wink

Pozdrav svima i uživajte!

party smokin thumbup wave

<< Arhiva >>