Anketa (pojašnjenje)...

15 siječanj 2006

Dakle,..
Pitanja u anketi su takva jer za mene manje-više postoje dvije vrste glazbe: ona s gitarama (po mogućnosti s distorzijom, i takvu slušam) i ona s harmonikama (da ne bude zabune, ne mislim na klasičnu glazbu s harmonikama, već tzv."narodnjake"). Znam da nije lijepo "narodnjake" nazivati glazbom, ali sam si dopustio taj luksuz (Mea Culpa!).
Povod anketi je činjenica da većina mladih u Gojancu sluša baš "narodnjake", a primjetio sam da i u ostalim dijelovima Hrvatske situacija nije bolja. Stoga sam postavio anketu, kako bih vidio u kojem omjeru se radi. Naravno da anketa među posjetiteljima mog bloga nije mjerodavna, ali barem vidim kako "dišu" moji posjetitelji. Nasreću, čini se da nije toliko loše kako sam mislio, mada sigurno znam da većina njih ne glasa u anketi.

Budući da se trenutno zabavljam snimanjem jedne obrade (s gitarama!), a čisto radi svoje obuke, probat ću stvar staviti na Net (dakako, kad je završim). Naravno da su vaše kritike uvijek dobrodošle.

U međuvremenu, čitajte moje postove i slobodno se javljajte s prijedlozoma i komentarima.
Toliko za sada.
Q'apla!

<< Arhiva >>