|
ponedjeljak, 14.09.2020.
AKUMULATOR
Poštovani,
U Vašoj poslovnici u Splitu kupio sam akumulator dana 20. veljače 2018.g.
Pošteno me služio do siječnja 2019 kada je počeo „kašljati“
te sam 21. siječnja 2019. g. posjetio Vašu poslovnicu
gdje sam ga kupio i reklamirao proizvod.
Oni su poslije detaljnog pregleda ustanovili da je isti „mrtav“
i istog dana dali mi isti takav novi akumulator.
Novi akumulator me služio dobro 6 (šest) mjeseci duže nego prethodni
kad su se pojavili slični simptomi te sam opet posjetio Vašu poslovnicu
i oni su opet postavili istu diagnozu kao i za prethodnog pokojnika.
I opet mi dali isti novi proizvod dana 24. lipnja 2020.g.
E, i taj novi proizvod se potrudio da pokaže slične simptome,
kao i prethodna dva prije njega, ali ovaj put nije sačekao niti tri mjeseca
i zato sam 08. rujna 2020.g. ja opet posjetio Vašu poslovnicu.
Akumulator je kod njih ostao na operacijskom stolu cijelu noć
i kada sam idućeg dana došao opet su mi saopćili tužnu vijest:
Pacijent je mrtav.
I naravno, opet mi dali isti novi proizvod.
Garancija govori da će me Vaš proizvod sigurno služiti
minimum 24 mjeseca, a poslije na moju dušu.
Do sada se pokazalo da je prvi živio 11 mjeseci,
drugi me služio 15 mjeseci, a treći samo 76 dana,
Ovom posljednjem je predodređeno da poživi do 09. 10. 2022. god.
E, ali tu sad dolazi zaplet.
Saopćili su mi da oni više nemaju namjeru
dati mi novi proizvod kao što su to činili do sada,
ako i ovaj ispusti dušu u roku manjem od 24 mjeseca.
To je politika firme. Treća sreća!!!
Gospodo ne prihvaćam takvu politiku,
jer crkavanje vaših proizvoda je isključivo stvar njihove kvalitete,
i ako Vaš proizvod ne može izdržati da me služi
ono vrijeme koje ste mu Vi zadali, tada je logično,
a i po zakonu, da sve posljedice padaju na vašu dušu.
Naravno, ako se ne utvrdi da sam,
na nekakav način namjerno ili ne znanjem, sam uništio proizvod.
Garancija i garantni rok znače upravo to.
Molim da opovrgnete izjavu Vašeg djelatnika u poslovnici Split:
da nemam pravo na novi proizvod, makar da ovaj – crkne sutra!!!
Potvrdite mi da ću dobiti isti novi proizvod
ako ovaj prestane funkcionirati prije 09. 10. 2022. god.
Unaprijed zahvaljujem.
GEOMIR
|
- 20:36 -
Komentari (17) -
Isprintaj -
#
nije to ništa : moja priča je horor koji još traje u prepisci a finale ću objaviti kad bude gotova tako da oni koji pročitaju shvate, da se ovo dogadja je tipična hrvatska priča (Donabellina 14.09.2020.
20:53)
Kad si škrt pa kupuješ jeftino :) (FreshCaYg 14.09.2020.
20:56)
U teoriji može kvar alternatora/regulatora napona skracivati životni vijek akumulatora. Ako si kod automehanicara ustanovio da je sve u redu s autom onda si 100% u pravu! (Mozes slobodno napisati o kojoj marki akumulatora se radi) (jelen 14.09.2020.
20:57)
Ebate, koja kalvarija! Aj javi kad odgovoru! :) (nisan EL DIABLO 14.09.2020.
22:51)
ha, ha Fresh me preduhtrio kad si bodul kupish Varta Exide, Bosch...i nemaš frke jesi kupio kod Tokića ili Auto Krešo Beljak (tignarius 14.09.2020.
23:44)
@ane, ja još ne patim. Jedan sam kupio i svaku malo dobijen novi. Ovo je sada četvrti po redu tako da u tri ipo godine meni svaku malo novi akumulator u autu!! Sad ćemo vidit oće li ovi izdurat 2 god:!!??? Pridviđan da će ovi durat pet godišć!!! :-)))
@friški, za cinu jednog dobio san četiri koji evo traju 2,5 godine. I ovi zadnji neka izdura godinuipo biće u rangu puno skupjih!!! :-)))
@jelen, provjerio sam da nikuda struja ne curi. Još ću vidit za alternator ča će reć servis!
@nisan, još mi nisu uprili križ!!! Svaku 6 miseci dobijen novi!! Vederemo kako će bit dalje!!! :-) (geomir 15.09.2020.
00:10)
@tigi, lako je vama bogatima. Mi penšjunati se moramo krpit. Kad dobijen na lutriji (a možda i prije) kupujen Teslu!!! :-))) (geomir 15.09.2020.
00:14)
Teslu? The Teslu Teslu ili akumulator Teslu? * Inače, što se tiče "priče" - Ajmemajko! (Bergaz 15.09.2020.
09:00)
Nije to ni tako loše, uvijek novi akumulator. Inače danas rade tako da rikne dandva nakon isteka garancije, ali nekad se prevare, he. (gogoo 15.09.2020.
12:07)
Topla Top je ok akumulator 36 mjeseci garancija, a izdrze i dosta duze od toga, to je onaj crni, crveni Toplini akumulatori su II.klasa i imaju 24 mjeseca garanciju, Top je prva klasa, a imaju i trecu klasu to su oni Tab akumulatori. Varta, Bosch i sl. je ništa posebno, platiš ime i radi dva dana nakon garancije. (jelen 15.09.2020.
17:45)
@bergaz, promislio sam... najbolje da naručin jedan auto i bateriju(e) kod RImca!!! :-)))
@gogoo, četiri komada zasad izdržali 7 miseci priko garancije jednog!!! Čekam odgovor firme, a priupitat ću i zakon o zaštiti potrošača.
@jelen, pri sljedećoj nabavi ću malo istražit tržište i vidit ćemo oću li se usrićit!!! :-))) (geomir 15.09.2020.
18:50)
dobro si ti proša, 4 za 1 :) (kamena 15.09.2020.
19:44)
...Uzmimo, hipotetski, da prodajem akumulatore. Na sto (100) prodanih, vrati mi ih se npr. 10 u garantnom roku. To je tak, li-la rezultat. Kod Sharpa, u konzumerskoj elektronici, postotak grešaka zbog tvorničke greške, bio je 0,7%. Bio sam ovlašteni servis, pa znam što pišem. E sad, da mi netko tri puta vraća tri nova akumulatora unutar godinu, ili šest mjeseci, rekao bi mu da prošeće do ovlaštenog, kvalificiranog, tehnički opremljenog, servisa za njegov automobil na popravak. Greška sigurno - nije u akumulatoru! Btw, na novoj Hondi, akumulator traje skoro 8 godina i ako želiš isti takav, to u ovlaštenom servisu košta cca 1700Kn! ...:))))))))))) (sagittariusclassic 15.09.2020.
21:53)
@kamena, za sada - ne žalim se blogerima. Samo servisu!! :-)))
@sagit, pa da znaš već mi 10 god. ovlašteni servis vrši redovni tehnički pregled vozila i ispravlja ili zamjenjuje neispravne dijelove. A sada sam posebno zatražio pregled glede navedenog problema. Inače, auto je garažirano, a svakodnevno učinim desetak km. I nisam vraćao akumulator, već sam svaki put primjetio prilikom paljenja izvjesnu slabost. To sam prijavljivao u servis i oni bi poslije ispitivanja zaključili da akumulator ne vrijedi i davali mi novog. (geomir 16.09.2020.
11:25)
...a gle, vrlo rado bih ti pomogao, kad bih to mogao ovak, u komentaru. Za akumulator, može biti pogubno više faktora. Ak lupetam na pamet, može biti da ti, npr. ispušna grana "pušta" baš ispod akumulatora i šiba topli zrak na akumulator. Akumulator je predviđen da radi u temperaturnom rasponu od -20 do +50. Izloženost prevelikoj temperaturi ga ubija. Pražnjenje i nije toliki problem, ali punjenje jest. Možda alternator ili regler (ma što u tvom autu obavlja tu funkciju), kod punjenja šiba nekakve naponske "špice", tj impulse previsokog napona. Servis nije opremljen da to kontrolira, niti kome pada na pamet da to prekontrolira. Ako imaš anlaser sa "getribom" u sebi, onda je normalno da sporije vrti kod paljenja. Iz ovog što si napisao, razvidno je da ti svaki novi akumulator, traje sve kraće. Uz činjenicu, da je gotovo nemoguće da dobiješ tri neispravna akumulatora za redom, ipak upućuje da problem leži negdje drugdje. A činjenica, da ti svaki novi akumulator, traje sve kraće, upućuje da je kvar negdje drugdje i da eskalira. Nađi nekog starijeg, iskusnog autoelektričara i potraži savjet...:))))))))) (sagittariusclassic 16.09.2020.
13:17)
@sagit, hvala u svakom slučaju.
I sam sam malo istraživao i propitivao druge te doznao ovo što i ti govoriš. U pismu poslovnici sam zato i naveo mogućnost moje greške, čime su oni oslobođeni odgovornosti. A nije "razvidno je da ti svaki novi akumulator, traje sve kraće.", jer sam naveo: "prvi živio 11 mjeseci, drugi me služio 15 mjeseci, a treći samo 76 dana," što bi moglo navesti na zaključak da treći i nije bio nov!!!??? :-) (geomir 16.09.2020.
16:17)
Ma nema na cemu, samo da ne kupiš neki skuplji pa doživiš isto. Koliko možeš, provjeri sve okolo akumulatora :-) Meni akumulatori traju cca 4 godine... (sagittariusclassic 16.09.2020.
21:32)
|