Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/geomir

Marketing

AKUMULATOR

Poštovani,
U Vašoj poslovnici u Splitu kupio sam akumulator dana 20. veljače 2018.g.
Pošteno me služio do siječnja 2019 kada je počeo „kašljati“
te sam 21. siječnja 2019. g. posjetio Vašu poslovnicu
gdje sam ga kupio i reklamirao proizvod.
Oni su poslije detaljnog pregleda ustanovili da je isti „mrtav“
i istog dana dali mi isti takav novi akumulator.

Novi akumulator me služio dobro 6 (šest) mjeseci duže nego prethodni
kad su se pojavili slični simptomi te sam opet posjetio Vašu poslovnicu
i oni su opet postavili istu diagnozu kao i za prethodnog pokojnika.
I opet mi dali isti novi proizvod dana 24. lipnja 2020.g.

E, i taj novi proizvod se potrudio da pokaže slične simptome,
kao i prethodna dva prije njega, ali ovaj put nije sačekao niti tri mjeseca
i zato sam 08. rujna 2020.g. ja opet posjetio Vašu poslovnicu.
Akumulator je kod njih ostao na operacijskom stolu cijelu noć
i kada sam idućeg dana došao opet su mi saopćili tužnu vijest:
Pacijent je mrtav.
I naravno, opet mi dali isti novi proizvod.

Garancija govori da će me Vaš proizvod sigurno služiti
minimum 24 mjeseca, a poslije na moju dušu.
Do sada se pokazalo da je prvi živio 11 mjeseci,
drugi me služio 15 mjeseci, a treći samo 76 dana,
Ovom posljednjem je predodređeno da poživi do 09. 10. 2022. god.

E, ali tu sad dolazi zaplet.
Saopćili su mi da oni više nemaju namjeru
dati mi novi proizvod kao što su to činili do sada,
ako i ovaj ispusti dušu u roku manjem od 24 mjeseca.
To je politika firme. Treća sreća!!!

Gospodo ne prihvaćam takvu politiku,
jer crkavanje vaših proizvoda je isključivo stvar njihove kvalitete,
i ako Vaš proizvod ne može izdržati da me služi
ono vrijeme koje ste mu Vi zadali, tada je logično,
a i po zakonu, da sve posljedice padaju na vašu dušu.
Naravno, ako se ne utvrdi da sam,
na nekakav način namjerno ili ne znanjem, sam uništio proizvod.
Garancija i garantni rok znače upravo to.

Molim da opovrgnete izjavu Vašeg djelatnika u poslovnici Split:
da nemam pravo na novi proizvod, makar da ovaj – crkne sutra!!!
Potvrdite mi da ću dobiti isti novi proizvod
ako ovaj prestane funkcionirati prije 09. 10. 2022. god.
Unaprijed zahvaljujem.

GEOMIR


Post je objavljen 14.09.2020. u 20:36 sati.