geomir

ponedjeljak, 15.10.2012.

G I T A

SMILJAN, LOPAR, TRSAT, OPATIJA



Prva štacija u Tesla memorial area,



gdje je učinio prve korake u razumjevanju tajni prirode,



u kući pred kojom ponosno stoji



taj izumitelj budućnosti



na kojeg se moremo svi nasloniti.



“Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.”
“Vaša mržnja, pretvorena u električnu energiju,
mogla bi osvjetljavati gradove i gradove.”



razmišljao i vidio da od mržnje nema koristi, pa krenuo



na ovom potoku sagledavati i krotiti snagu prirode



da bi preko Gospića, Karlovca, Graca i Praga, Budimpešte i Pariza
u Americi realizirao svoje zamisli.



Na stogodišnjicu rođenja čovječanstvo mu pokloni čast da njegovo prezime
bude ime jednoj fizikalnoj jedinici – jedinica magnetske indukcije!!



Ovdje se zrakom širi neka energija,



ajde da se napunim, pa da iden dalje.



U Loparu, Novi Vinodolski, vidim pod cestom neki nešto čeprkaju!!



A baš mi tribaju argati , .......triba prije kiše posijat vrt!!



Kopaju neke kanale,



siku borove,



i među njima ergenče – makedonče, i sve nam lipo ON OBJASNI !
Znači ništa od moga vrtla!! sretan



Plaža ispod pusta,



a jedan škojić, ka šotomarina, izronio!!



Ja, ne budi lin, kad su otišli, vratio se, pročeprkao malo
i pod stinon, livo dole, zlatna munita !! pjeva



U Rici, a posli Skopja, samo okolo sebe vidin spomenike.



Ovi Maršal nije na konju, ali ima ulicu.



Ko kaže da geodeti nisu religijozni, a sve točke križima obilježavaju!!



I eto nas na Trsatu, isprid bazilike Majke Božje Trsatske



pred kojom kleči Papa Poljak.



Obilazak klaustra samostana



i dvorišta



te paljenje sviće.



Konačno dolazak u Opatiju i zauzimanje baznog boravišta.



Kako rekoh, pod dojmom Skopja, u oko mi upadaju samo spomenici,
a ovdje najpoznatija je djevojka s galebom, koja nam okrenula pozadinu!!



Morao sam pogledati je li čemu sprijeda!! nut



Ovaj curetak se ispružio na klupi,



a Krleža se žbando, kao da jidri.



Još jedna djevojka čeznutljivo gleda prema moru



i u parku nad fontanom, na oblaku, plovi jedan par, a



dok barkarijol čeka mušterije,



Ivo s osmjehom, na terasi hotela Kvarner, pozdravlja namjernike.



Eto Borute, blog i meni providio bazen iz kojeg satima ne izlazin,



altroke Mark Spitz,



a i Rogošić je dobro proša, jer se ja nisan gura!!



Uz sve ove slavne, pitaj bloga kako je Opatija preživila



bez mog dosadašnjeg prisustva, sretan



a ne znan kako san i ja osta živ bez jednog vakvog bazena i wirpoola!!!

p.s. za @tigija !

- 22:30 - Komentari (31) - Isprintaj - #