umoran,,, umoran sam prijatelji umoran...

23 rujan 2013

ovako umorno se nisam osjećala mjesecima.. danas me trening stvarno iscrpio no tjerala sam sebe dalje.. isprobavala nove sprave,,, i za kraj se natjerala raditi cucnjeve i step upse na dva stepera... isto pokušavam sto više uključiti orbitrek u vježbanje pa manje vremena provodim na traci... toliko sma umorna da bi najradije sada zaspala jer mi se oci same sklapaju.. osim toga nisam bas zadovoljna svojim napretkom.. ljetos je bio puno više vidljiviji i mislila sam da cu uspjeti ga kopirati,,,, neznam je li do sirutke ili opcenito lose prehrane da doslovno se na vagi micem gram po gram.. preumorna sam a moram sastaviti neki bolji jelovnik.. kontroliram se koliko mogu ali je problem sto ne jedem dovoljno puta dnevno.. jedem dvaput zbog cega se i vjerojatno osjecam ovako iscrpljeno... sutra ako se sjetim budem se izmjerila da vidim kakav je napredak ili nenapredak :D vaga je pokazivala 84,8 ali jutros je bila 85,2 kg.. no mozda je uzrok tome jucerasnji pad osobe od cca.115 kg po njoj ... doslovno slobodni pad.. tako da od sutra se mjerim na novoj vagi iako ta mi pokazuje 1 kg vise... al sta cu joj ja.. kad budem imala 65 to me nece smetati.. ali ovo mi je vise bilo zbog motivacije... a mozda cu jednostavno preracunavati i pisati i dalje stare brojeve :P dakle do sutra mah mah :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.