tjedan prvi.. pokušaj 12355623132123 i neki :D

16 rujan 2013

Iako je po mojoj aplikaciji treci tjedan zapravo se dva dana iz prvog tjedna ovog mjeseca ne mogu smatrati relevantnim vježbanjem.. upravo sam odradila 7 dana vježbanja.. tj 7 puta išla u teretanu sa danima odmora... i evo rezultata prsa i trbuh manji za 2 cm .. i to vecinom zbog smanjenog otoka od pms-a i ms-a.. biceps se smanjio 1 cm kao i bokovi.. sve u svemu sam sretna.. ovaj mjesec sam počela kilu teža i sad već vidim male pomake na tijelu sto se rezultata tice.. sutra me teretana očekuje :D srijeda odmor i sa dragim u kino ili nešto slično :D.. iako sam krenula bila raditi svaki dan poseban dio tijela.. ono noge.. ruke/prsa ramena i trbuh ledja.. odustala sam tako da svaki dan radim "kružni" gdje kombiniram sve sprave koje znam koristiiti.. pa ćemo vidjeti kako će to ispasti :D mah mah :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.