eskalacija

12 rujan 2013

Dragi ljudi.. ja znam da sam debela ali stvarno nema potrebe da i to nabijate svako malo na nos.. Ajde jos dok vas poznajem pa razumjem zabrinutost.. recimo... tipa prijatelja na ljetovanju koji se brojao kalorije svakome od nas.. ali kada vas komentiraju potpuni neznanci.. to je onda too much.. u zadnje vrijeme bas kad shvatim da su stvari izmakle kontroli i krenem se aktivnije baviti sportom onda se jave dezurni dusebrzinici.. u vidu potpunih neznanaca.. npr. kad sam prije ljeta krenula u teretanu i taman mislila kak sam se super utegnula i da dobro izgledam pocastila sam se jednom tunikom i obukla ju na tajice... ona je bila do iznad koljena jer ja zaista tajice ne smatram dobrom zamjenom za hlace.. i cekala sam frendicu na trgu ispred irisa.. Kako taj dan nisam nista jela a vec je bilo oko 10 navecer i pocelo mi se vrtiti otisla sam u obliznji fast food shop i kupila si trokut pizze da prezivim izlazak.. na samom izlasku iz prodavaonice nakon sto sam sjela i kao covjek to pojela naletila sam na 3 decka mozda malo mladja od mene.. al fakat mojih godina.. koji su mi doslovno u lice prokomentirali " vidi ove salaste, kak joj se krumpirici i mast presijavaju oko usana" .. ja sam doista bila sokirana.. okamenjena.. i dan danas ne mogu razumjeti razlog takvog ponasanja.. naravno da mi je prvi dio veceri bio unisten no nisam dopustila da mi uniste i ostatak...

Drugi primjer se dogodio prije par dana u tramvaju gdje sam se morala dignuti u 7 ujutro da idem na bus... i nakon duze setnje sa odurnom upalom misica nogu..al stvarno sam hodala kao pajo patak... imala sam namjeru ici doruckovati u menzu na cvjetnom.. no zbog moje sporosti i bolova sam taman zakasnila.. kako nisam imala druge opcije kupila sam male slance u pekarnici... i sjela u tramvaj i pocela jesti kad je gospodja preko puta mene "simpaticno" prokomentirala... znate mlada damo i ja sam bila DEBELA.. bas tak kao vi... bas isto tako..i onda sam se razbolila i sve sam izgubila kilograme.. 28 kg sam se smanjila... zato jedite i uzivajte.. jer sve ce to otici kad se razbolite.. i onda je svakih minutu ponavljala cijeli taj razgovor sljedecih 15 min koliko treba od veslacke do preckog...

Treci primjer se dogodio isto na trgu par metara dalje od pvoga... Frendici je bio rodjendan i odlucili smo izaci na pice.. ja sam kasnila zbog prometne koja je blokirala promet.. zbog te zbrke sam zaboravila uz dar koji sam nosila kupiti cokoladu od ljesnjaka koja joj je najdraza... i onda sa bila prisiljena ju kupiti na trgu u kiosku.. dosla sam i pitala jel imaju cokolade.. ona me pitala gramazu.. ja sam rekla one 100g.. ok.. koji okus.. i tu sam zastala jer se nisam mogla sjetiti jel voli sa mljevenim ili cijelim posto znam da jednu od tih dvije bas voli a drugu smatra kao da joj netko unisti najdrazu cokoladu.. pa reko ako smo best frendice ne mogu jos fulati :D i kazem da hocu tu i tu... i onda prodavacica mojih godina prokomentira .. a hoce vam ta jedna biti dosta ??? .... i sad si ja zamisljam.. a sta da imam stvarno 150 kila... sta nebi smjela jesti uopce ??? a sto je najbolje svi akteri iz price nisu bili atletski gradjeni... prodavacica je bila sa slaufom oko struka... decki su bili prilicno nerazvijeni za svoje godine... pa je valjda i mozak ostao nerazvijen.. a gospodja s obzirom da je bila "debela bas kao ja" i smrsavila 28 kg..nije bila bas prut.. kako bi ja izgledala da stvarno smrsavim 28 og.. jer bi spadala u podhranjene...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.