slikice :D

25 lipanj 2013

ponukana jucerasnjom usporedbom odlucila sam se danas slikati nakon nekog vremena i usporediti slike.. i moram vam reci da je rezultat i mene zapanjio... osjecala sam se debljom nego sto jesam... nekako cudan je taj moj mobitel hehheeh... ugll vidi se puno bolje oblikovanje struka.. noge su se utegnule.. trbuh se smanjio.. cak i ruke izgledaju manjima.. iako mjere to bas ne pokazuju ali sveukupan izgled je poboljsan... sad je na meni da me to motivira da bih mogla nastaviti kroz ljetovanje i more jesti bolje... vec duze vrijeme si hocu kupiti bledner kako bih mogla miksati voće vodu i proteinski prah sa ledom jer inace to radim sa mlijekom i stapnim mikserom i bez praha.. bas me zanima kakav ce to ucinak imati na moju prehranu.. eto toliko od mene za sada.. sada sam prepeglala hrpu robe jer se dragi braco vratio sa maturalca pa je bilo dosta pranja u kratko vremena...sad idem malo odmoriti.. vjerojatno odraditi pilates i ono indor hodanje.. e da jel ima tko iskustva od vas sa hula hop vjezbama.. cula sam da su fantansticne za struk pa me zanima koliko zaista vrijede.. gledala sam cijene rekvizita i dosta variraju.. ima ih kupiti za 20 kn u mulleru i 120 jedan do drugog :D.. javim vam kako je prosla istraga i jesam li odlucila ga kupiti.. mah mah :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.