glupe noge...

22 lipanj 2013

ovaj tjedan i nije bio bas najbolji za stanje mojih misica na nogama... u utorak sam se posteno ubila na treningu ali poslje toga danima osjecam posljedice.. iako je sad vec podnosljivo trnci u nogama i stanje oduzetosti misica su stvarno koma...iako misim da je tome glavni krivac klima.. naime ostavim vrata otvorena od sobe da mi klima iz hodnika hladi sobu i onda patim.. nocas sam zatvorila i bilo je puuuno bolje ujutro.. dok popodne sam opet bila izlozena klimi i opet su poceli isti simptomi.. kilazu sam malo vratila no tim se i ne zabrinjavam jer se super osjecam u svom tijelu.. sve vise ljudi primjecuje da sam izgubila koji kilogram i malo se utegla pa sam skroz happy.. smanjilo se i ono dosadno salo na ledjima i obujam bedara je manji... jos da trbuh krene njihovim stopama.. nitko sretniji od mene :D danas sam mislila ici u teretanu nakon cjelodnevnog uzivanja sa deckom po gradu sto je sam po sebi dobar trening no zaboravila sam nazvati i pitati jel rade iako vjerojatno su i oni kao 90% hrvatske spojili to u jedan veliki vikend :D nastavljamo sutra doma pilates jer sam prakticki ga zaboravila od kada krenuh u teretanu a odlican je za toning i utezanje misica pogotovo nogu... a i moram nesto raditi.. mislila sam vjezbati jedan dan teretana drugi doma no zbog ludnice od ispita nisam stizala.. jedva u teretanu kad vec puknem i trebam se ispuhati od ucenja.. tako da od sutra krece udarnicki termin :D drzite fige. mah mah.. da se brzo vratim na onih 83,9 kg :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.