pobjednicki niz..

30 svibanj 2013

moje je tijelo je fakat fantasticno... ja vjezbam,.. mucim se i onak vaga pokazuje sve vise i vise... odjeca sve tjesnija.. i ja sve tuznija.. i onda krene sezona ucenja.. i po cijele dane sjedim... stalno nesto jedem.. al neznam na koju foru smrsavim na povijesno nisku razinu.. samo 84,8... reko pa sto nisi odmah rekao :D .. no imam novu motivaciju u vidu.. zove se samsung galaxy s 3 ili 4 :D ovisno koliko brzo skinem kilazu do 77. naime tata da me motivira a i zato sto mi je stari mob doslovno na samrti.. krepa svakih pola sata je obecao da ce mi kupiti ovaj koji sam zapikirala ako dodjem do tog magicnog broja . jucer sam vjezbala dvaput jer sam imala fakat puno energije.. pa sam bila raspolozena.. ujutro prije kave sa dragim... odradila jedan dvd pilates.. koji je 30 min i sa njim sam prije 2 god postigla solidne rezultate.. i onda sam vidjela jedan davno zaboravljeni dvd od iste zenske ali kao hodanje.. imas 10-20-30 min.. i taj neki 10 min power walk... to mi vise dodje kao glupiranje.. jer imas osjecaj da vani pleses i mjuza je super pa je onak fora za malo se zagrijati ili ispuhati :D... onda je bila kava i povratak doma... i onda sam isla sestricni pokazivat kako je taj od 10 min fora pa sam ga i odradila.. a onda upalila pinterest gdje imam hrpu tih kruznih treninga.. i odabrala ovaj...



istina.. dosla sam samo do 6 al nije to lose.. nisam toliko skekova u zivotu napravila... i fakat ima fora tako slika tamo ovisno sto zelite.. ima za noge .. ruke.. straznjicu.. trbusne misice... pa ga naprosto obozavam..nema potrebe za hrpu trazenja.. vecinu ih nadjem vec na prvoj stranici i onda samo krenem vjezbati... jos da.. ono power walk ima jedan fora pokret gdje se rotira tijelo i imam osjecaj da tada super rade trbusni misici.. tako da je super za probati.. eto toliko od mene.. .

ajme pa zaboravila sam najvazniju stvar... upravo sam maloprije kupila na portalu za one grupne kupovine si mjesec dana zenske teretane za 119 kn.. s tim da je ta teretana onak.. toliko blizu da nisam znala ni da postoji..jos im je ta teretana nova u ponudi pa su i sprave ful nove.. i crvene... i bas mrnjau... sutra jos moram platiti i od srijede se krece.. u srijedu imam vazan ispit na faksu.. ali nakon toga me nista ne moze zaustaviti... galaxy here i come... cekaj me :D

Oznake: vježbanje, mrsavljenje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.