good old bike

17 svibanj 2013

danas je bio uzasan dan vani.. pa sam umjesto pilatesa imala potrebu se malo vise ispuhati.. stoga sam odradila 30 minuta na sobnom biciklu koji se stariji od mene.. al stvarno... kako bi rekli informaticari u potpunosti je analogan a najveca tehnika na njemu je traka koja steže tanjur "prednjeg kotača" i ručica koja se okreće i na taj način se podešava otpor.. sjedalo je prahistorijsko i po tvrdoći se kreče između armiranog betona i asfalta... al opet sam ja napravila 30 min i jako sam ponosna... prvih 7 je bilo super lagano.. a onda su krenuli problemi.. imala sam osjecaj da se težina okretanja povećava iako nisam dirala ručicu te sam na kraju morala i dodatno otpuštati da bi mogla uopće pedalirati... vidi se da mu fali koja litra wd40 :D al sto se tice trosenja kalorija je super.. upalim si seriju.. i gledam... i uzivim se u radnju te potpuno zaboravim sta radim... jos onda si odredim par intervala po skromnih 30 sec kada pedaliram kao blesava.. cisto da malo ubrzam krvotok :D toliko za danas.. ( i ne ovo nije post krivnje o tome da sam pojela 2 banane s nutellom :D)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.