back in the game..

15 ožujak 2013

jucer sam odmarala i dala bih sve da ne moram vise vjezbati.. al danas sam nekako bila puna energije i propustila svoje jutarnje vjezbanje cisto jer sam se probudila u 12.. unatoc tome sto je sunce mi smetalo pri spavanju :D no onda sam oko 20h ipak odlucila odvjezbat i pozalila.. krepana sam.. jos me u ledjima pocelo boljeti... mislim da cu se vratiti na week 1 i 2 jer su mi nekako najbolje legli.. ova dizanja i sl. su mi se smucila tako da odustajem od napretka u tom smislu :D odraditi cu jos jednom pocetni tjedan jer tamo mogu dati vise od sebe... danas je vaga pokazala 85,3 no to zanemarujem zbog pms-a i nadam se da ce se ovo pokazati istinitim..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.