week3 baby... week 3

04 ožujak 2013

Moram priznati ulijenila sam se ovih dana... nakon utorka i vjezbanja jedino je petak navecer i plesanje vrijedno spomena.. iako sam pocetkom tjedna imala 86,3 u petak je doslo do 84,7.. i bila sam tako presretna sto sam nadomak prvom cilju.. ali vraga.. cim vidim neke rezultate ja se ulijenim... i onda se dogodi ovo... no srecom na tom petku i suboti di sam se ajde 5% aktivirala pa je bilo i brzog hodanja 1,6 km i tako.. ipak se nisam bas skroz odmarala.

Ali ljudi moji tjedan 3 je majka svih vjezbanja.. ubila me.. al doslovno.. oni skokovi, pa dizanje iz planka i kombinacija s niskim tlakom kod mene rezultiraju nesvjesticom.. al nisam se dala.. sjetila se trenerice sa aerobica koja mi je savjetovala.. ne moras ti intenzivno.. idi polako.. razbij u vise koraka.. samo napravi.. tako da sam ja napravila 6 a oni 16.. no nema veze...glavno da sam napravila... a onda oko 22 min blackout.. jedva sam se dogegala na krevet.. digla noge i disala... mislila sam da cu krepat... naime u petak vani sam se prehladila, a u subotu me dotukao minus navecer-- sve u svemu.. grlo grebe, pluca puna sluzi, nos zacepljen...u konacnici nedostatak zraka.. no nakon kratke stanke.. ustala sam se i dovrsila.. jer to je jedini nacin da se dovedem u red... iz tog razloga ova slika :)



i definitivno ova :D



i da.. zaboravih staviti stanje stvari... znaci.. imam 85,9 kg (prosli pon je bilo 86,3) i

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.