zadnji dan tjedna- vrijeme je za motivaciju

24 veljača 2013

pošto je prošlo nekih 20 minuta od vježbanja sada me pucaju endorfini i sva sam happy i osjecam se ko light jogurt :D prozračna i lagana :D pa sam odlučila se motivirati ..odluka je pala na skinny jeans traperice br 38.. mislim da je to cisto realno jer sad nosi, 44-46.. doduse cak i preidealisticno no ipak se one jaaako rastežu lol :D.. a i pošto od kad znam za sebe imam veće dupe onda mislim da je ova slika najrealnija :D i najidealnija D



također pratim na faceu stranicu od dvije cure-- fluff to buff i njihov me napredak i pozrtvovnost zaista inspiriraju.. evo slike jedne od njih koja mi je veci uzor.. jer ova druga mi je malo pretjerala.. i pretvorila se u arnolda... ali pošto je to što ona želi nitko sretniji od mene :D


ja počinjem malim koracima.. ipak sam te kilograme godinama skupljala jedan po jedan.. tako da ih tim tempom i moram izgubiti.. dobro malo brže no to je svakodnevna borba.. kilogram po kilogram.. vježba po vježba jer ja nisam jedna od onih što lako dobivaju i gube.. ja da ne jedem ništa danima bi izgubila 1 kg... proteini i dijete ala dukan i un mi ništa ne pomažu iako moju ukućani s drugačijim metabolizmom su gubili po 7-8 u isto vrijeme.. a jeli smo identične stvari.. meni zaista treba svakodnevno vježbanje.. i veliki problem je prehrana jer ne volim povrće.. nikakve salate osim voćne.. pa pokušavam se ograditi barem od junk food kako kada mogu.. sutra vaganje i mjerenje iako sam jucer vec to napravila cisto da vidim koliko truda treba uloziti u ova dva dana ... i zadovoljna sam napretkom.. nista veliko al opet značajno...

uzivajte mi u danu i pozz :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.