DAN 6 i 7- busting my ass off

24 veljača 2013

ovih dana sam uz jillian odlucila malo izluditi svoje srce preskakanjem uzeta 4 min i posljedice su zaista dugotrajnije.. inace imam problema sa cirkulacijom u nogama i uvijek su mu ledene ali ovih par dana sam se pretvorila u radijator.. + negdje sam citala da ljudima trbuh zna biti ispupcen zato sto ne koriste misice tj ne uvlace ga pa misici se previse opuste. stoga sam jucer kad god bih se sjetila uvlacila i stisnula trbusne misice kao da ocekujem udarac na 20ak sekundi a potom opustila i nakon par puta imas osjecaj kao da si vjezbao trbusnjake.. jucer sam radila isto jillian ali samo umjesto vjezbi za ruke sa trakom za otpor jer ju nemam.. i tih 80ak preskoka je dosta da malo podignem otkucaje srca na visu razinu i jos bolje zagrijem tijelo a i misice... jedino se bojim za potkoljenice iz razloga sto sam se nedavno preforsirala i imala strasne bolove, grceve, i osječaj peckanja u tetivama i zilama.. i nakon treninga jedno kratko vrijeme nisam osjećala noge.. uuuzasan osjecaj.. zato sada preskoke vjezbam nakon jillian jer se dobro razgibam i kraće vremenske intervale.. i cim osjetim slican bol vjezbam jos max 20 sec.. da ipak ocvrsnem ali ne i da mi se dogodi opet bol zbog koje nisam mogla vjezbati tjedan i pol jer cim bi krenula hvatali su me grcevi tako bolni da nisam mogla nastaviti.... ali evo me natrag iskusnija, pametnija i nadam se mršavija :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.