DAN 2

19 veljača 2013

Današnji dan je zaista loše počeo. Pogotovo zato što je dan odlaska na intervju za posao i potrebna mi je svaka doza samopouzdanja koju mogu iz sebe izvuci,.. ali kao za inat ispit koji sam mislila da ću sigurno proći me šokirao... pomalo sam vec izgubljena u vremenu i prostoru jer ne znam što traže od mene da napišem pa da bude dobro... više ne znam tko je lud; ja ili oni.. kolege i prijatelji me umiruju da se isto to događa njima ali stvarno vise ne znam šta napraviti,,, ugl danas je intervju pa s toga nisam mogla jutros vježbati da se mogu pripremiti pa tu vježbu odgađam do navečer... sve ovo emocionalno me potreslo a kako sam ja tipični primjer emocionalnog jedaća htjela sam ugurati pola hladnjaka u sebe.. no odlučila sam se kontrolirati.. pojela sam snitu i pol kruha.... omlet od dva jaja i zlicu ulja i jedan fortia jogurt od 150g. i imam veeeeeliku gigantsku potrebu da uguram cijelu čokoladu od 300g u sebe da se smirim... inace mi ispiti ne padaju teško kad znam da nisam učila i sl.. ali kad znaš i to pokažeš a onda netko to ne cijeni to je već teže za pojmiti. No ne želim da sad zavladaju Murphyevi zakoni pa ću se okrenuti pozitivi.. iako imam osjećaj da je to samo kap u moru današnjih događaja koji me tek čekaju.. i najradije ne bih se ustala iz kreveta uopće samo da ga ne moram proživljavati... i svađati se s ljudima...

Toliko od mene danas.. sutra javljam nastavak.... ps... jučerašnje hodanje je urodilo plodom i imam 86,5 znam da nije nešto no to je za sada jedina pozitivna stvar
javim kako je proslo :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.