DAN 0

17 veljača 2013

Nedjelja je i ovo je već drugi dan vježbanja Jillian i Body revolution... sve je to zapravo priprema za pocetni tjedan.. Vježbam na prazan želudac ujutro i nekako mi je to najbolje s obzirom da se probudim i cijeli dan sam u višoj brzini. Navodno potrošim oko 320 kalorija u samo 35 min pa se i ne čini tako teško.. Vježbe za prvi tjedan su bazične i namijenjene su izgradnji navike kao i stabilnosti za ono što slijedi.. ali nisu nimalo lagane.. izmjenjuju se vježbe gornjeg dijela tijela s bućicama i bez njih kao i klasičnih čučnjeva i poza iz joge, cardio vježbe i vježbe na prostirki kao svojevrsni period za odmor i snižavanje srčanog ritma. Jučer nakon prvog dana osjećala sam nalet energije cijeli dan dok danas je nastupio lagani zamor i želja za lijenim poslijepodnevnim izležavanjem na sofi i gledanje neke emisije o poljoprivredi :D. S obzirom da sam bila pozvana na rođendansku večeru o držanju dijete nije bilo ni govora... Svi prefini kolači kao i roštilj bili su primamljivi. Od sutra krećem sa nabavkom proizvoda kao što su jogurti, bademi, voće i sl.. kako bi uspješno napravila plan koji će imati 3 obroka i 2 međuobroka u obliku snackova :D

Nadam se dobrim vijestima sutra ujutro kad je inicijalno vaganje i mjerenje kao i slikanje putem kojeg ću pratiti svoj napredak :D

Uživajte mi do sutra i pozzz :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.