DAN -1

17 veljača 2013

Kao i sve u životu neke stvari treba isprobati prije nego što im se potpuno posvetite. Tako je i sa vježbanjem i uvođenjem zdrave hrane u obroke.. Kod mene je to jako teško iz razloga što zaista ne volim salate... u šali znam reći da je jedina salata koju volim voćna :D .. Iz tog razloga pred sobom imam veliki problem.. kako organizirati jelovnik koji će efikasno podupirati moje vježbanje, a da ne sadrži povrće kao npr rajcicu, salatu, krastavce i sl. Jako teško.. a i čak kad uspijem problem je ne jesti svaki dan isto.. stoga za doručak imam tri opcije... prva je čašica jogurta sa dvije do tri žlice mueslija:D onog pravog a ne nekih žitnih pahuljica...jer su one bogate šećerom.. i to nije neki loš obrok... probala sam i sa mlijekom, ali problem je što mi onda sve ima okus po brašnu što mi je odbojno i bljutavo... drugi prijedlog doručka je konzerva tune... i šnita do dvije kruha (koji radim doma mješavinom 2/3 crnog brašna i 1/3 bijelog)... tu i nema nekog problema jer tunu volim i jedno vrijeme sam se znala uhvatiti da bi je jela i za veceru -- no problem su one afere i povlačenja tune iz dućana zbog histamina i sl supstanci.. stoga sam probala pronaći tunu kojoj je proizvodnja u Hrvatskoj ali bezuspješno... tako da ako itko zna slobodno neka u komentar ostavi :D i treće što planiram jesti za doručak su dva jaja... iako svi pričaju o tome kako su žutanjci loši itd.. dosta sam članaka pročitala na temu da se to opovrgava stoga radije ostavljam ih u prehrani jer su bogati raznim stvarima...

Za ručak je dosta jednostavno.. jesti ću što god mama skuha samo u manjim količinama.. jer mama zaista jako dobro kuha :D a i dosta često su na meniju variva i slične kombinacije sa kupusom i povrćem koje podnosim pa mi je to idealna prilika da ih jedem.. pošto sirovo ne podnosim... Za večeru još nisam odlučila što ću jesti. Glavni problem toga je što sam u to vrijeme na fakultetu pa i nemam nekog izbora osim pizze, hotdoga, i sl junk fooda koji je na raspolaganju u brzoj menzi .. probati ću se tu ograničiti na jogurt ili tako nešto.. jer stvarno nemam izbora.. jedino meso su hrenovke ..a time se ne želim trovati...

Između obroka naravno jedem neke snackove.. obožavam bademe pa je to vrijeme idealno za njih... oko bozica sma bila kupila oko 400g i dosta su mi dugo potrajali... jela sam ih dok sam učila.. navečer par komada da ne idem jesti kasno.. i tu funkciju savršeno ispunjavaju... umjesto njih ču si raditi i kokice ali bez ulja i soli... te voće... trenutno doma imam jabuka i naranči i kivija... ali to ionako mogu uletiti u bilokoji dućan na putu doma i kupiti kilu :D

Što se vježbanja tiče... krećem sa Jillian Michaels.. Body revolution.. Iako mi se njezin stil dosadašnjih režima vježbanja nije sviđao jer su mi dosadile nakon dva dana (a bile su po tjedan dana jedan video) ovaj mi se zaista sviđa.. vec sam prije bila odradila dva tjedna.. no bolest me malo unazadila ... ovaj program ima rotacije.. tj princip je ovaj.... pon se radi vježba 1 uto vj 2 a srijeda cardio 1... čet vj1...pet vj 2 i sub cardio 1... tako da se svaki dan rade druge skupine mišića pa nema odustajanja zato što je mišić preopterećen.. pa boli i sl... ona uz to daje i jelovnik ali kao i svaki američki ima milijun stvari koje se u Hrvatskoj ne mogu nabaviti ili postoji kvalitetnija hrana od te ... jer njihova je stvarno junk.. pa cak i organska... nemam heart rate monitor pa potrošnji kalorija okvirno izračunavam pomoću bloga jedne američke blogerice koja ima istu visinu i u kilu istu masu pa vjerujem da nije da bas ne potrošim i ja toliko :D...


eto nadam se da čete uživati u mom putovanju preobrazbe... uskoro stavljam slike prije .. pa se nadam da će i ove poslije uskoro biti dovoljno dobre :D sve prijedloge.. sugestije i komentare slobodno ostavite u komentarima.. pozzz :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.