KAD ĆE NESTATI SRBIZAM IZ NAŠIH USTA, MAKAR IZ NOVINARSKIH...

22 kolovoz 2008

...dakle opet razočaranje u intelekt naših novinara, samoprozvanih novinara i onih koji bi to htjeli biti, ne ljuti me nimalo činjenica da danas svatko i svagdje piše, ali me nervira činjenica da i ti koji su ipak dobili tu šansu nemaju osnove hrvatskog u pisanju, risanju, čitanju,. izgovoru....
ko sam ja da sudim, mislit ćete, e pa jesam, ako već kupim te fuckin novine i naiđem na UBJEDLJIVO UMJESTO UVJERLJIVO, to je za streljanje, ne bi se to njima smjelo dogoditi, ko što se meni ne smije dogoditi da u donošenju rješenja navedem propis koji je važio za vrije ex yu....i to je tako nek kaze ko sta oće....meni je to uzas, ja sam danas pol sata buljila nad tim novinama i pokušavala shvatiti novinara-pisca, lektora, i sve one kroz čije ruke prođe broj prije izdavanja....
ajmo ljudi, halo 21. stoljeće je, stara jugoslavija već je preko 10godina iza nas, nije valjda da ima još takvih zanimanja i ličnosti gdje prolaze takve stvari... došlo mi da komentar dam u novine, te novine....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.