ZELENI VAL

21 kolovoz 2008

evo moram odskočiti od svog palaniranog bloganja o prijateljima i izreći svoj revolt na famozni Zeleni val :(. Nisam prošla još njime ali onime šta sam vidla na jednom portalu je baš bezveze, dakle idu poptuno prurediti prostor ceste i staze i oni ne naprave biciklistički dio na cesti nego na stazi!!!! to je totalno bezveze jer, vozajući se po gradu primjetila sam da ljudi NEOPISIVO OBOŽAVAJU HODATI PO OZNAČENOM , JEDVA POL METRA ŠIROKOM PROSTORU ZA BICIKLE. Uopće ne dožvljavaju bicikliste kao sudionike prometa, i čak ostaju u čudu kad ima trubiš ili ih uljudno zamoliš da se maknu, ko on ja bi se njima trebala makniti.... katastrofa. Čak sam primjetila po osobnoj procjeni najgori su u Deželićevoj ulici, tu uopće ne doživljavaju svoju stazu i stazu za bicikl. Toliko se iznerviram dok vozim tom ulicom, da ponekad požalim šta sam si kupila bajk!!!!!
I sad oni na Zelenom valu iz smjera iistoka prema zapadu naprave stazu, na cesti, koja je super, pičiš svoju vožnju, auti te uvažavaju, totalno si ravnopravan sudionik prometa, a na novom Zelenom valu oni naprave stazu na staziheadbang. I onda se dotični platac svega toga, gosspodin B. deklarira kao vrsni sportas i rekreator, a izosatavi tako jednu bitnu stvar.
Totalno bezveze.
A kao Zagreb pokušavaju pretvoriti u gnijezdo biciklista i forsiraju ideju "bicikl ispred auta" a ono katastrofa...
Mislim da ne bi riknila da su otvorili zelenu val onak ak je trebalo, a ne ko fol pet dana ranije, ali bez te staze....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.