26

petak

lipanj

2009

SAPUNJARE...

Vjerojatno ste već naviknuti da na svakom programu, državne ili privatne televizije svakodnevno ide barem jedna - sapunica...
Od vremena "Gradića Peytona" i "Dinastije", sapunice su se počele proizvoditi kao na traci. Najčuvenije su one - latinsko američke eek
Mili bože, ne znaš dal' se svađaju, dal' plaču, dal' se smiju, ljube, ubijaju...
Emocija kao u priči nono

Od vremena "Marisol" i "Stočara", nisam gledala sapunice. I ne namjeravam. I pitam se - tko ih još gleda lud
Vjerojatno ima pacijenata, jer ih valjda ne bi snimali, a ni otkupljivali...

U moru serija svih žanrova, nedugo je počela serija, koja mi je odmah prirasla srcu cerek
Talijanska serija "Bolničke priče" ili "Medicina Generale" u originalu...
Iako najavljena kao sapunica, već u prvoj epizodi vidi se golema razlika od običnih sapunjara.
Javna bolnica u Rimu, interni odjel. Pratimo živote nekoliko liječnika i sestara, njihove obiteljske i profesionalne priče. Slučajevi koji im svakodnevno pristižu na odjel, dijagnoze, njihovi privatni životi - isprepliću se konstantno. Glumci - profesionalni i odlični, ponekad se čini da gledaš dokumentarac thumbup
Navukla sam se nakon prve epizode, pa sad pratim navečer, prije dnevnika ili ujutro, uz jutarnju kavu.
Osim toga, nekako mi je odmah lakše podnijeti naše vlastito zdravstvo, kad vidim da u bajnoj EU imaju iste probleme - vječiti nedostatak novca, pretrpane sobe, čekanja na dijagnostičke pretrage, stres i nervoza, koja se jednostavno ponese kući, kad radno vrijeme završi no

Uz sve to, uživam i u talijanskom. Pjevuckavom, brbljuckavom. Uživam u humoru nekoliko glavnih likova i njihovim duhovitim šlagvortima...



Inače, ovo me vrijeme - ubilo u pojam nut. Čak sam upalila grijanje onih nekoliko dana kad se temperatura spustila za dvadesetak stupnjeva nono

Ajde, nadam se da će se ljeto vratiti...

Ode nam Jacko... Unatoč njegovom ludom privatnom životu, voljela sam njegovu glazbu...
Laka mu zemlja bila...



Budite mi dobro

wave & kiss

<< Arhiva >>