21

nedjelja

lipanj

2009

GAUDEAMUS IGITUR

Ovo se nije dogodilo kod nas, no vjerujem da ima sličnih iskustava...
Kraj je školske godine, ima nezadovoljnih nastavnika, nezadovoljnih učenika...

Znam, nađe se nakaradnih i jednih i drugih... Ali - nije li bolje učiti na vrijeme, nego pokazivati svoj (ne)odgoj i nezadovoljstvo zaključenom ocjenom na ovaj način...

Ovo se dogodilo na Tehničkoj školi u Sremskoj Mitrovici...

Sjećam se, kad sam prije tridesetak i više godina gledala film "Gospodinu s ljubavlju" sa slavnim Sidney Poitierom. Tada sam se zgražala...



Morgan Freeman u filmu "Osloni se na mene"



Očito je zapad stigao i na naše prostore... Zgražala sam se prije tridesetak godina, gledajući filmove o ponašanju u Američkim školama...
Zgražam se i danas. I zgražat ću se dok sam živa...

Budite mi dobro

wave & kiss

<< Arhiva >>