25

srijeda

ožujak

2009

MALECKA...

Svi znate da volim životinje i smatram da su često iskrenije u ponašanju od ljudi. I vjernije. I ne čine zlo jedne drugima, osim po zakonu hranidbenog lanca..
Najviše volim pse i konje, nakon njih mačke i sve ostale pripadnike životinjskog svijeta. No, najviše uživam u - majmunima. Čimpanzama...
Radi dokumentaraca o majmunima, spremna sam ostaviti svaki posao, sjesti i uživati u vragolijama...

Oduvijek sanjam da prošetam sa čimpanzom - odjevenom u tregerice i majicu, sa šiltericom na glavi i da mi svi zavide. Moj Pajo na to kaže - svaki bedak ima svoje veselje lud
Na sve mile načine pokušava me uvjeriti da bi brzo prolupala da imam majmuna u kući - zamisli da ti se popne na luster, pa da skače po krevetu, karnišama i zavjesama, razbacuje hranu po kući...

Tako sam i jučer ostala razdragana, nakon što sam vidjela ovu snimku nut
Malena Elka, siroče je odbačeno od oba roditelja.
Pogledajte samo ove okice, obrve i prstiće cerek.




Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Nemojte misliti da sam pošandrcala, ja samo jakooooo volim majmune, više nego neke ljude ljudi yes

Budite mi dobro

wave & kiss

<< Arhiva >>