16

utorak

rujan

2008

TRENUTAK ISTINE

Jesen stigla dunjo moja, a ja učestala s postovima naughty

Danas odjurih bicom na sto strana. Čak sam nakon tjedan dana skužila da nisam podigla svoj nalaz ultrazvuka. Ma što zaboravila podići, skoro sam zaboravila i otići na UZV. Sjetih se za kavom ujutro, prošlu srijedu. Jer, upisala sam se još krajem srpnja. A gdje je srpanj...

Nalazi su OK, pa sve ostalo nije važno.

Koliko god je danas bilo neugodne voziti se biciklom, toliko me to probudilo iz njunjavosti. Protjeralo mi cirkulaciju i oraspoložilo me. A i trebalo mi je, nakon svega što sam jučer i danas čula. Ljudi dragi, iako ne volim o politici u svojoj butigi, ne mogu vjerovati da nam kola idu nizbrdo i da se to sve samo tako opravdava pod normalno. No, ovcama tako i treba, kad znaju samo blejati. Dok se ovce probude, vukovi će nam sve rasprodati bang

Čitam danas malo Dnevnik.hr. I uživam u razmahanim tinejdžerima. I čitam komentare. Uglavnom se sve svodi na to - tko je tu djecu odgajao, gdje su bili roditelji kad ih je trebalo odgajati...
Da, ispravan komentar. A kad Fanika ide potjerati mak na konac i natjerati na rješavanje problema dok su još sitnice u pitanju, onda neki komentiraju da se ne treba miješati u "dječja posla". Pa eto vam sad - kud mogu dovesti dječja posla. U koja se odrasli ne umiješaju na vrijeme. Jer, svi ti klinci su u stvari još uvijek djeca, na žalost. A postupci su im - doslovce kriminalni no

I čitajući dakle, naletjeh na najavu emisije Nove TV - "Trenutak istine". Novi game show...
Počela još prošli tjedan. I pogledah večeras.

Ne treba mnogo da shvatiš da se tu radi o igri - striptiza pred očima svih koji posjeduju TV, koji ga upale u utorak navečer u 20 h i okrenu na Novu.

Za razliku od svih realityja koji smo imali prilike gledati (i koje ljudi rapidno manje gledaju), ovo me jednostavno - fasciniralo.
Za one koji ne znaju (ja sam još jutros bila jedna od tih) ukratko - dolaziš kao na kviz, priključe te na poligraf, postavljaju ti nekoliko grupa pitanja na koja moraš iskreno odgovoriti. Svaki prijeđeni nivo - osvojena količina lovice. Zadnji nivo je - samo jedno pitanjce koje nosi 500 tisuća kunića eek
Rekli biste - ništa lakše. Je brus, da pitanjca nisu kakva jesu. Moraš biti iskren, a istina najviše boli. Pogotovo kad ti u studiju sjedi - suprug, otac, majka, prijatelji, braća, sestre...

Bogme nezgodno nono

Ako odgovoriš istinito - vražja stvar, ako ne, još gore, očito si se zlagao, zgubio lovicu, a zna se onda u kom grmu leži zec...

Danas se ženska zafrkla na blesavom pitanju. Za mene je blesavo, za nju očito nije bilo. Nakon nekoliko blamaža kojima je mužu priskrbila da se crveni pred kamerama i guta knedle - zlagala se i napravila vraga. I ostala bez lovice...
Druga je pak imala podršku od muža (inače krupjea po zanatu), bila je iskrena, ali je dobila par nezgodnih pitanja. Izvukla se na šarm, zahvaljujući inteligenciji, pa se snašla. Kako će na treći nivo, vidjet' ćemo - slijedeći utorak.

Od svih tih zarada bez znoja, ova mi izgleda najintrigantnija. I nije mi toliko bitna dobit, koliko mi se čini bitan - izazov. Koliko si spreman priznati istinu o sebi, svojim postupcima, najintimnijim sitnicama, potezima i tajnama...
Kako god to na prvi pogled izgledalo, malo sam se zamislila. Nije to baš tako - kruha bez motike. Kud ćeš većeg znoja i motike, nego biti iskren. I to pred cijelom Hrvatskom...

Intrigantno, nema što. S jedne strane - vidjeti koliko su daleko ljudi spremni otići u ogoljivanju vlastite intime. I koliko su u stanju imati "cojones" da ne - odustanu.
Ma BB je dječja igra...

Kad smo već kod njega, škicnuh neki dan. Predivno uređena kuća. I nekoliko mamlaza, koji nisu ni svjesni kuda su došli. I ne znaju uživati u ambijentu, egzotici, kulturi, klimi i prehrani, toliko različitoj od naše.

Zapazila sam jednu staru koku, jednu malo mlađu, ali jako zgodnu i inteligentnu, jednu Zagorku s katastrofalnim dijalektom (čak je i moj Zagorac doma pao na tur kad ju je čuo - veli on - ova gore govori od moje pokojne bake) i nekog smotanog frika, navodno intelektualca i kapaciteta, koji je pun frustracije.

Lik svaki potez temelji na statistici, čak i traženje kompatibilne životne partnerice. Sve ne mogu vjerovati da čovjek koji je natprosječan na nekom području, može biti tako zaostao - na svim ostalim cry

O faci i ponašanju, nesigurnosti i neuklopivosti - bolje da ne pričam. Prestrašno. Tog frika, ili će BB izliječiti ili zakopati da završi kod psihića, kao i Modni mačak nakon Celebrity BB-a. A problem je samo u tome što sam sebi komplicira pristup ženskom rodu. I unaprijed sam sebe popljuje.

Pronađoh ovo, da ne moram dalje objašnjavati...



Dosta za danas, budite mi dobro

wave & kiss



<< Arhiva >>