04

četvrtak

rujan

2008

ZUZINJO I SREĆKO

Večeras smo se Zmaja i ja zaigrale s malim mačorom. Zove se - Zuzinjo. Došao se napiti mlijeka. Poslije je kihao i šmajhlao nam se oko nogu. Zmaja se izvalila s njim na betonu. Pentrao se svugdje - hodao nam doslovce po glavi.


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Meni je očito udarilo današnje sunce u glavu, a Zmaji - nova škola.
Da, oduševljena je sa školom, sve je zanimljivo i novo....


Original Video - More videos at TinyPic


Original Video - More videos at TinyPic

Spustila se noć, imala sam što vidjeti. Došao nam još jedan "nepozvani" gost. Naš ježić Srećko. Cijelo ljeto nije ga bilo. Šuljao po kuhinji, a ja naravno - iskoristila situaciju i snimila zbunjenog Ježurku...


Original Video - More videos at TinyPic




Budite mi dobro
wave & kiss



<< Arhiva >>