27

nedjelja

srpanj

2008

OTMICA...

Popravilo se vrijeme, popravilo se raspoloženje thumbup

Vratili smo se u normalu, spremili tople trenirke poplune i pidžame.
U međuvremenu nam ispraznili bazen (!!) iz nepoznatih razloga. Nikad ga ne prazne u pola sezone, mora da je "debeli" razlog.

Zmaja odustaje od plivanja. Otići će ponekad otplivati u pruzi, za sebe. A klub se ionako polagano raspada, nema više naše Bibe, djeca malo dolaze, malo odlaze. Premalo motivacije i previše špekulacije.
Umjesto toga, redovito održava kondicijske treninge, lupa u vreću. I počinje jesti zdravu hranu njami
Odlučila je da nema grickalica, dvije-tri čokolade dnevno, kokica i ostalih pi*darija i praznih kalorija.
Jede voće, salate i otkriva divote zdrave prehrane.

Ja i dalje kuham kao i dosad, fućkaj ručak u kojem nemaš u što kruh umakati yes. Što je rekla jedna moja frendica - spremila ja lonce u kojima se kuha na kapi ulja - na tavan. Moji se bez moče ne mogu najesti nono

Jučer obiđoh grobove - Pajinih roditelja, moga brace i mame. Bila je Sv. Ana a i njezin rođendan u četvrtak.

Na odlasku s groblja, skoro me pokupio kreten s autom iz suprotna smjera, dok je smotao auto skroz na moju stranu, skrečući u vulkanizersku radionu burninmad Bilo je - ili se popni na rinzol, ili na njega, ili koči. Najinteresantnije je da me uopće nije doživio na cesti.
Bilo je #$%&%##& blabla Na istom mjestu lani me skoro pokupio onaj naš lokalni nezavisni političar sa svojim bemvejom namcor

Poslijepodne smo "oteli" Štaku-baku iz bolnice. Kako su je pred tjedan dana odveli hitnom, bez da je uzela torbu za bolnicu, bez te svoje torbe i stvari je - kao šugava. Liječnica iz hitne ju potjerala u kombi odmah, "kad ih je već zvala u 4 ujutro". Moš mislit - zasmetala dežurnu u spavanju ili - tko zna čemu bang

Na tom odjelu leže sami alergičari, dijabetičari i anemičari. Nekoliko njih, koji imaju probleme s disanjem, astme svih vrsta, moraju udisati inhalator. Štaka-baka ga zove - "lulica". A kad je čula da na cijeli odjel imaju samo četiri lulice i bale ih svi redom, skoro je poludjela. Hoće baka samo svoju lulicu, čak je htjela kupiti na privatni recept, no to je ispala velika komplikacija. No, nakon uzbune, dobila je recept od svog liječnika i kupila si svoju lulicu naughty

I tako, otmemo mi baku iz bolnice. Došla ona kući, rastvorila prozore, Ja oprala suđe, koje stoji već tjedan dana - ekspresnom brzinom. Baka se presvukla, konačno se domogla svoje torbe thumbup, šlapa i šlafroka.
Usput smo pobrali paradajze, paprike i lubenice iz vrta. Baka je morala sjediti na miru, na klupi, jer je to bio - uvijet otmice.

Kad se vratila na odjel, sve je priznala, sestrama donijela - cvijeće iz vrta, lubenicu i kavu. Žene joj brzo oprostile. Cijeli odjel jeo je šljive, kruške i lubenice iz bakina vrta njami

Predvečer smo otišli do sela malog, kod komp-doktora. Tamo se nabrbljali pronašavši jednu opširnu i nadasve zanimljivu temu - gastronomiju njami
Uz to smo na kratko pretračali vlast i aktualne događaje, jer bez toga nema normalne komunikacije svjesnih građana yes

Na povratku oko deset navečer, Zmaja izrazila želju da održi sat noćne vožnje. Vozala nas juniorka po pustom poligonu, škrto osvjetljenom thumbup. Skreće uredno dajući žmigavce, ili kako se to naški kaže - smjerokaze naughty. Ubacuje iz brzine u brzinu, divota. Pajo joj ugasio svijetla na instrument ploči, tako da nije mogla zirkati u komande, nego - raditi po sluhu. Vozila nas između čunjeva i stupića.
Ja se odozada tumbala s - jabukama, paprikama i tikvicama iz sela malog, dok su nadobudni otac i zapaljena kćer naprijed uživali.
No, to me nije spriječilo da sipam otrovne komentare, u svom stilu blabla

A što mi drugo preostaje, kad sam već pala u drugi plan...

Stigli smo taman na početak koncerta Julija Iglesiasa na HTV-u. Nisam mogla vjerovati svojim očima i ušima. Pajo mi se rascvao k'o peršun cerek Došlo mu da pleše, zapovjedio mi da mu spržim CD s romantičnom glazbom, naručio - Iglesiasa, Aznavoura, Deana Martina, Sinatru... Zasad u autu ima Zmajine CD-e, koji nam probijaju bubnjiće kad se zajedno vozimo pjeva No to je dobro, barem se nemre zaspati - u vožnji yes

Večeras idemo k Nosku, da se naslušamo i njegovih bisera i zaokružimo - gerijatrijski krug kredom wink

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Budite mi dobro

wave & kiss

UPDATE

Nisam mogla odoljeti. Poslao nam komp doktor već zaboravljene fotke, naše djece snimljene prije osam-devet godina, u selu našem malom.

Veseli trojac - Josip, Zmaja i Helena
(vidi Zmajine mršave nogice)

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Isti trojac - danas

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!








<< Arhiva >>