04

petak

srpanj

2008

ZBOGOM MIRU, LASSIE SE VRATILA KUĆI

Taman kad sam se počela navikavati na mir i red u kući, na tišinu i na (pre)malo veša u košari kod perilice, stigla juniorka - dva dana prije nono

Prvo je, s velikom torbom na ramenu pokušala ući, ali nije uspjela. To pokušava stalno i zaboravlja da - ne ide i gotovo lud

A onda se navinula i sve nam ispričala u kratkim crtama blabla

Tata od klinke s kojom je išla je inače sportski fanatik ala Gips Kostelić. A izgledom liči na Gorana Ivaniševića nut Najveća im je fora kad ga turisti zaustavljaju da im daje autogram (!!). Mama trči svaki dan 10 km.
Djeca su imala jutarnje treninge - ubrdo, nizbrdo, kroz kozje staze, kroz šumu, kroz vodu, skoro k'o - G. I. Jane...
Juniorka je preživjela thumbup

Kao i obično, stigla je na gotovo. Leteća mama je upisala svoju mezimicu jutros.

Sad je fala bogu - mir do jeseni.

Upisala je ono što uopće nismo ni gledali u upisnim brošurama.
U gimnaziju nije htjela ni za što na svijetu, dakle ostalo je - ekonomska, komercijalna ili upravna. Iako je, gledajući program predmeta izjavila da su - sve dosadne i da ona ne misli cijeli život sjediti na monotonom poslu eek

A moja juniorka bi - mnogo stranih jezika i malo matematike.
I onda je uskočila jedna naša blogerica i prosvijetlila me. Da sam malo bolje proučila upisnu brošuru i ja bih došla na tu ideju.

Hotelijersko turistička - škola sa dobrim i raznovrsnim programom, općim predmetima koji se predaju po gimnazijskom programu, što je dobro kao priprema za državnu maturu.

Dakle, dobila juniorka - četiri jezika thumbup, ali ne i malo matematike nono
Engleski, njemački, talijanski i francuski, a danas čujem da će biti mogućnost učenja ruskog i češkog zujo
A matematike koliko u općoj gimnaziji , plus - gospodarska matematika naughty Upisana je ekipa učenika sa visokim bodovima, što me malo iznenadilo. Jer obično takovi upisuju gimnazije. A valjda su se, zajedno sa mnom i neki drugi prosvijetlili puknucu

A tek kad mama prišerafi odmah od početka yes

Toliko o tome.

Štaka-baka završila u bolnici. Imala majstora koji joj je farbao prozor i dvoja vrata. Kako živi sama, nije ostavila preko noći otvorene prozore, a i stalno je zujala oko majstora, pa se nadisala lak boje i razređivača.
Pa joj pozlilo. Ostavili je u bolnici da je stabiliziraju.

Stabilizirala se bogme dobro, u pola noći dovezli čovjeka koji se već drugi put pokušao ubiti. Da bi stvar bila zanimljivija, kad je prošli put bila u bolnici, prije godinu dana, isti se pokušao ubiti - prvi put no

Dok su oni cijelu noć imali posla s dotićnim, štaka-baka je zabavljala ekipu iz svog kreveta, odvojenog paravanom blabla

Jučer se vratila, Pajo je išao po nju. Sve nam je ispričala do detalja nut

Sinoć nabasah na fotke djeda Martina. Osvanule na facebooku. S proslave rođendana o kojem sam pisala pred mjesec dana eek
Skoro sam na tur opala, a tek komentari.

Evo nekih...

"ahahahahahahahah

haha..ko je to?????

ajoj...pa ti ga nisi vidjela....:)

To ti je od Teje i Ive djed.... valjda... ak se nevaram...jeben lik...bio je zakon, izvodio je show....

..hhaha...ajme...zanimljiv.je..hehe...:-))))

e aj mi nabavi broj
od djeda :)

za sve koji ga hoce gledat ili ti vidjet...to mogu subotom u mileniumu on plese do samog jutra...trenutno djeda nema jer je u Đurđevcu....ili mozete meni dat koju paru da vas upoznam....GG

dobit ćeš paru ak mi nabaviš broj

hahahahah taj djed je bio na norijadi....ajmeeeee

ja se kladim da djed može plesat duže od bilo koga.... djed je neumoran"....

naughty nut thumbup

Gledam djeda često, ali ni ja ga u ovom izdanju nisam vidjela. Ali, istina je - da deda nije zabavljao ekipu, tko zna što bi sve bilo party

E pa sad vi meni recite, da poznajete sličnog starčeka...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Budite mi dobro

wave & kiss


<< Arhiva >>