20

utorak

svibanj

2008

INTERMEZZO

Malo odmora od svih mogućih tema, lakših i težih.
Određenu pjesmu već danima slušam na našoj lokalnoj radio Tereziji. I danas se konačno sjetih pogledati na you tube.
Oduševila me pjevačica, njezina pojava je posve nespojiva s bojom glasa. Jer, kako god volim lijepe i čiste glasove, volim i one koji imaju specifičnu, ponekad i nesavršenu boju, koja im daje prepoznatljivost.
A onda mi je moja juniorka objasnila da je cura tek nedugo postala punoljetna i da uvijek nastupa - bosa.
Blago meni s mojom juniorkom. U vezi s glazbom, nešto ona nauči od mene, nešto ja od nje. I zahvaljujem nebesima da nije pala pod utjecaj jednog broja svojih vršnjaka - da počne slušati cajke i ne daj bože uživati u tome.

Pa da podijelim s vama moje oduševljenje.

Joss Stone - "Right to be wrong"



A sad malo usporedbe - original i ista pjesma u izvođenju Joss Stone. Iako Joss fantastično zvuči, mislim da je dostići original, uvijek - nemoguća misija.
Mislim da joj je Melissa Etheridge mnogo bliže.

Janis - "Cry baby"...







wave & kiss

<< Arhiva >>