09

srijeda

travanj

2008

JEDAN OPUŠTENI

Vidim ja da je bolje da se držim priče o životu bijesne domaćice i da ne zakuhavam sa temama yes
Ispast' će Fanika ne samo bijesna, nego i agresivna naughty
A nitko me ne može braniti, jer me malo blogera osobno poznaje rolleyes
Uostalom, ako me niste upoznali dosad, nemrem pomoći ni sebi, ni vama.

Dakle, odlučih vratiti se u mirnije vode, jer u stvari - cijeli vikend mi je protekao mirno. Zmaja je bila na rođendanu, a Pajo i ja smo malo izašli u naš provincijalni noćni život. Proveli intimnu večer i susreli neke ljude koje nismo odavno vidjeli. Bilo je ugodno opustiti se. I smijati se... Malo vilica boli, ali nema veze thumbup

U nedjelju mi je bio Nosko u posjeti. Iskomentirali smo Đoletovu posjetu i sav onaj igrokaz u Metropoli. Naravno da je povremeno Nosko skretao vodu na svoj mlin, na svoje teme. Sjetio se nekog svog rođaka i onda nam naširoko opisivao svinjarije koje su radili kao klinci lud.

Uspjela sam pročitati i zanimljivu knjigu Janje Vidmar - o anoreksičnoj kćeri ambiciozne majke, bivše manekenke. O otuđenju u obitelji koja materijalno ima sve, a nema ono osnovno - komunikaciju, ljubav, pažnju, uvažavanje...
I drago mi je bilo kad sam poslije posmatrala Zmaju za stolom. Kad je povadila pola frižidera i špajze i - primila se posla njami
No, nisam ni ja zaostajala za njom, a boga mi - ni Pajo nono

Jučer smo imale verbalni okršaj, onaj koji obično vode majke i kćeri blabla Posudila je Gecka na dva sata i toliko ispremiješala brzine, da ni sama nisam mogla zaključiti što je s njime radila. Kao da se na vrh Bilogore penjala. Lanac je stajao ukoso, sve je krčalo i rondalo. Tata Pajo je sredio stvar, ručno vratio lanac. Juniorka je dobila zabranu vožnje i objesila nos thumbup Jao si ga onom tko dirne u Gecka yes
Uz to je navalila na moju šminku i parfeme. Doduše, šminku ne koristim često, pa je bolje da je koristi. Ali kad dođe pola društva i zaposjedne kupaonu, šminkajući se i presvlačeći se, stvarno treba imati živce kao brodsku užad. A kad nakon sveg kopanja po ormaru, završi u trapericama i odrpanim starkama (što je mogla navući i bez toliko biranja), ne znam da li bi se smijala ili ljutila.
No, valjda tako mora biti nut
Budite mi dobro...

wave &kiss







<< Arhiva >>