22

petak

veljača

2008

COME BACK

Napokon smijeh
Vratila se Fanika u blogosferu. Zahvaljujem Martici, na glasnogovorničkom trudu thumbup
Moram vam priznati, dobro mi je došlo malo odmora od ove ovisnosti i nije mi tako teško pala, kako se činilo u početku. Ja - to, kao da sam bez kompa bila mjesec dana, a jučer računam, bilo je to samo petnaestak dana bang
Priznajem, osjećala sam se nekako tupavo i glupavo, bez ovog medija, sve što sam primala sa strane, činilo mi se nekako nedorečeno. No, ako ništa drugo, pročitala sam nekoliko dobrih knjiga.
Stigao je novi modem, jučer je uspješno instaliran. Iako je mog "doktora" za komp, uhvatilo u kičmi thumbup
Mudrac Pajo je da ne plati novi modem, odjavio i ponovno prijavio max. Tako da smo morali čekati novi paket za samoinstalaciju tjedan dana.
Zmaji sam sinoć prepustila mjesto za kompom, jer ga je jedva dočekala (!!).

Prije dva tjedna bila je na međunarodnom turniru u Vrbovcu. Ovo "međunarodni" zvuči grandiozno, no u stvari radi se o Jugi u malom, uz prisutnost Mađara i Slovaka. Imala je okršaj sa Slovenkom Uršom, koja se na nju nakeljila u klinč, tako da se moja novopečena juniorka morala snalaziti kako najbolje zna i umije. Tata Pajo se derao s tribine naughty(kad su Slovenci u pitanju, ne štedi grlo), juniorka se sjetila ZERP-a i Piranskog zaljeva i krenula u akciju. Pa sad recite kako politika ne utjeće na djecu. Smazala je Uršu, ali povrijedila nogu. Unatoč želji da ide dalje (i tatinoj), Pajo je ipak mislio na nogu i Zmaja je predala polufinalnu borbu. No, barem je shvatila da ta juniorska kategorija i nije tako strašna kako je mislila (a nije htjela priznati).
Vratila se s broncom, ljubičastim ristom i šljivom na koljenu.
Toliko od mene za početak.
Ovo vrijeme bez kompa, imala sam brdo inspiracije i tema yes
No, prošlo je i sad više nije aktualno.
Toliko za početak, vama

wave & kiss

<< Arhiva >>